مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

۳۰ بازديد

 

مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

 

یخچال های ساید بای ساید محصولات ارزانی نیستند که بخواهیم با عجله خریداری کنیم. قبل از خرید باید با ویژگی های اصلی آن آشنا شویم و نک های مهم را بدانیم تا برای خرید خود احساس تاسف نکشیم.

 

سامسونگ و ال جی، بوش، داویو، اسنوآ و کولرهای ساید بای ساید ممکن است از نظر طراحی، مشخصات و فناوری های مورد استفاده متفاوت باشند، اما در هنگام خرید همه، نقاط مشابهی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

 

اگرچه این ها در قیمت طرف بسیار موثر هستند، اما به عنوان مثال قیمت یخچال-فریزر ال جی می تواند کم و بیش از یک مدل مشابه در سامسونگ باشد. به همین دلیل پس از مسئله بودجه و قیمت باید از ویژگی های مختلف این محصول آگاه باشید تا سال ها از خرید خود خوشحال باشید.

 

بنابراین قبل از خرید باید به خوبی با ویژگی های این محصول آشنا شده و از نزات مهم برای به دست آوردن آن بدانید تا پولی که از تلاش به دست آورده ای به هدر ن رود. بعد، ما بیشتر به این موارد نگاه می کنیم.

ظرفیت یخچال و فریزر در کنار هم

 

شاید یکی از دلایل اصلی که چرا بسیاری از مردم می خواهند در کنار هم بخرند، توانایی خوب آنهاست. معمولاً خانواده های بزرگ یا کسانی که فکر می کنند غذای زیادی برای این مدل انتخاب می کنند. به طور معمول حجم و ظرفیت کولر جانبی در سراسر جهان ثابت شده و توسط پا تعیین می شود. در واقع همگی از نظر عرض و ارتفاع با هم برابرند و عمق دستگاه مهم است که قابلیت آن را تعیین می کند. همین چیز بر قیمت یخچال تاثیر می گذارد.

تکنولوژی خنک کننده پهلو به پهلو

 

همه ما به دنبال یخچال فریزر قدرتمند با ظرفیت خنک کننده خوب است. اما احتمالا تا امروز نمی دانستید که این دستگاه می تواند چهار مدل سیستم خنک کننده داشته باشد:

 

سیستم تهویه: این مدل مسئول توزیع متعادل دما و رطوبت در سراسر محفظه یخچال است و پس از باز شدن درها، دمای یخچال خیلی سریع به تعادل می رسد.

    ایستا: در این مدل سیستم خنک کننده بر اساس حفظ رطوبت کافی برای حفظ زندگی غذایی عمل می کند.

    بدون انجماد: در این سیستم غذا یخ نمی زند و دمای کافی در سراسر یخچال وجود دارد.

    یخبندان مضاعف: در واقع این سیستم ترکیبی از هیچ یخبندان و تهویه ای نیست و کولر جانبی فریزر با دو سیستم خنک کننده جداگانه کار می کند.

 

طراحی و مصالح مورد استفاده در ساخت یخچال

 

 

یخچال های ساید بای ساید عموماً کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و مدل های گران تر از مواد بهتری ساخته می شوند. طبیعی است که به دنبال یک محصول با دوام و پرهزینه، نه حداقل به این دلیل که محصول خریداری شده همیشه در است و ما روز به روز با آن برخورد می کنیم. بدنه یخچال-فریزر فولاد ضد زنگ معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود و می تواند با چرم پوشیده شود.

لیست محصولات سایت بکولند

مخلوط کن بکو - مشخصات قیمت خرید مخلوط کن بکو - وب سایت رسمی بکو

مقایسه محصولات - وب سایت رسمی بکو

چای ساز تمام اتومات هوشمند مدل BKK2213 بکو - قیمت چای ساز بکو - بکو لند

کاتالوگ محصولات - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو -قیمت یخچال فریزر بکو - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو 20 فوت سیلور مدل 140020 DS - قیمت یخچال فریزر بکو - بکو لند

یخچال فریزر بکو عرض 70 سفید مدل 520E21DW - قیمت یخچال فریزر بکو - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 استیل 161220DX - وب سایت رسمی بکو

یخچال فریزر بکو عرض 84 استیل مدل CN161230DX - قیمت یخچال بکو - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 سفید فریزر بالا مدل 168220DE - بکولند

یخچال فریزر بکو عرض 84 سفید مدل CN163223DE - قیمت بکو – بک

منبع :

https://bekoland.ir/product-category/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d9%82-%da%af%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%da%a9%d9%88/

https://bekoland.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%da%a9%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-26422-x/

معرفی بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی

۲۹ بازديد

معرفی دوربین مداربسته برای تعمیرگاه های خودرو

یکی از دغدغه‌هایی که صاحبان بنگاه‌های خودرو یا نمایندگی‌های فروش خودرودارند، بحث امنیت و ایمنی این اماکن است. سرمایه‌گذاری برای امن سازی این محیط‌ها و توسعه امنیت آن می‌تواند از سرمایه گران‌بهای آن‌ها و اموال آن به نحوی مطلوب محافظت نماید. بسیاری از نمایندگی‌های خودرو، موجودی‌های خود را در بیرون از محوطه و یا در فضایی باز نگهداری می‌نماید و این امر سبب می شود که سارقان و دزدان به آن چشم طمع داشته باشند و بخواهد که خود خودرو و یا وسایل آن را به سرقت برند. در این نمایندگی‌ها خودروهایی با رنج قیمت متفاوت وجود دارد و اگر یک سارق بتواند به آن نفوذ کرده و بخشی از آن اموال را به سرقت برد علاوه بر وارد آمدن خسارت به آن موسسه، اعتبار ایشان نیز زیر سؤال خواهد رفت. ?

 

امروزه سیستم‌های نظارت تصویری متنوعی عرضه‌شده است که می‌تواند برای نمایندگان فروش خودرو و یا بنگاه ماشین، بر اساس هر بودجه‌ای پیاده‌سازی شود. در این مقاله بر آنیم تا اهمیت اجرای سامانه‌های نظارت تصویری در این اماکن را بررسی نماییم. سپس درباره مزایای پیاده‌سازی آن‌ها اشاره خواهیم نمود. یادمان باشد امنیت هر کسب‌وکار در موفقیت آن کسب‌وکار تأثیر مستقیم و بسزایی دارد. باید این دید را داشته باشید که دوربین در نمایندگی فروش خودرو می‌تواند به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری درازمدت در نظر گرفته شود.

ملاحظات امنیتی در هنگام نصب دوربین های مداربسته :

اگر خواهان پیاده‌سازی سیستم نظارتی در بنگاه خودروی خود هستید و می‌خواهید آن را به‌طور کامل ایمن نمایید، لازم است چندین فاکتور را مدنظر قرار دهید. این عوامل تأثیر اساسی در انتخاب نوع دوربین و ویژگی‌های آن دارد تا بنگاه خودرو به‌طور کامل امن گردد. این عوامل در پیاده‌سازی بهینه آن نیز دخیل هستند. اولین گام و مهم‌ترین گام برای مشخص شدن عوامل و فاکتورها، پرسیدن چند سؤال ابتدایی و مهم است.

اولین سؤال باید درباره میزان و تعداد سرقت‌ها در سال‌های گذشته باشد. اگر تعداد سرقت‌ها زیاد باشد، مشخص است که نمایندگی فروش خودرو آسیب‌پذیری بالایی را در برابر سرقت دارد. همچنین محله‌ای که این نمایندگی در آن قرارگرفته است نیز می‌تواند جرم خیز بودن آن را مشخص نماید. برای بررسی جرم خیز بودن محله می‌توانید پرس‌وجویی را از همسایگان داشته باشید. هر چه تعداد سرقت‌ها در محوطه نمایندگی و یا محله بیشتر باشد، شما باید تعداد دوربین‌های بیشتری را برای محیط و یا دیواره در نظر بگیرید.

بسیاری از بنگاه‌های فروش خودرو آسیب‌پذیر هستند و زیر نظر بسیاری از سارقان قرار دارند. از سویی دیگر در صورتی‌ که صاحبان این مشاغل مدیریت و نظارت مناسبی بر این محیط‌ها نداشته باشند شرایط جوی و آب‌وهوا می‌تواند خساراتی را بر بدنه و سایر بخش‌های خودرو وارد سازد.

پرسش دوم :

پرسش دوم شما باید به شناسایی اماکن جرم خیز منتهی شود. شما با شناسایی مناطق جرم خیز گاراژ و یا نمایندگی فروش خودرو می‌توانید بهترین مکان‌های نصب دوربین را شناسایی کنید. شناسایی این مناطق و تعیین تعداد دوربین سبب جلوگیری از هزینه‌های اضافی برای خرید دوربین‌های غیرضروری خواهد شد. بهترین راه این است که شما در بدو امر مناطقی که برای شما مهم‌تر هستند و سرمایه‌های بیشتری در آنجا انبار کرده‌اید را مشخص نمایید. همچنین مناطقی که کمتر در تردد مسئولین وجود دارد نیز می‌تواند به‌مرور سبب جرم خیز شدن آن مناطق گردد. لیست این مناطق را تکمیل نمایید تا در انتخاب محل دوربین دقیق‌تر عمل کنید.

یکی از تهدیدهایی که در مراکز تعمیر و یا نمایندگی‌های خودرو وجود دارد دزدیدن لاستیک است. سرقت لاستیک آسیب‌پذیری بالقوه‌ای است که در تمامی نمایندگی‌های تعمیر خودرو وجود دارد. در صورتی که چنین تهدیدی در منطقه شما رخ‌داده است لازم است از دوربین‌هایی استفاده نمایید که با راهکار تشخیص چهره ترکیب شود و سارقان را به‌مرور به شما معرفی نماید.

برای آنکه بتوانید تصویری محکمه پسند را به مراجع قضایی تحویل دهید لازم است که مشخصات جزئی شامل رنگ لباس، میمیک صورت و موارد دیگر در تصویر مشخص باشد تا برای اثبات وقوع جرم قاضی تصمیم درستی را اتخاذ نماید.

 بیشتر بدانید: دوربین مداربسته ارزان     ماژول فیبر نوری

 

پرسش سوم :

سؤال سوم و پرسش نهایی که باید برای انتخاب دوربین‌ها در نظر داشته باشید این است که آیا در حال حاضر سیستم امنیتی وجود دارد؟ آیا سیستم امنیتی موجود مؤثر و کارا است؟ نقاط ضعف سیستم امنیتی موجود چیست؟

اگر در حال حاضر از سیستم‌های آنالوگ قدیمی استفاده می‌کنید و سامانه امنیتی شما از سیستم‌های مدرن بهره نمی‌گیرد باید سیستم خود را ارتقا دهید. سیستم‌های مداربسته آنالوگ عملکردی محدود دارند و قابلیت های آن‌ها انگشت ‌شمار است. در بسیاری از مواقع تصویر این دوربین‌ها بی‌فایده می‌باشد و قاضی آن را قبول نمی‌نماید. ارتقا سیستم‌های مداربسته آنالوگ به دوربین‌های تحت شبکه می‌تواند مزایای بی‌شماری را به ارمغان آورد و امنیت منطقه را به‌طور کارا ارتقا دهد.

 

حتما بخوانید: دوربین های مداربسته نظارتی پارکینگ

مزایای سیستم های نظارت تصویری در نمایندگی خودرو :

پیاده‌سازی و اجرای پروژه‌های نظارت تصویری در نمایندگی‌های خودرو، می‌تواند مزایای بسیاری را به ارمغان آورد. این مزایا سبب ارتقا امنیت محیط کسب‌وکار آن‌ها خواهد شد. در بخش زیر به معرفی برخی از این مزایا می‌پردازیم?:

بازدارندگی از وقوع جرم :

یکی از الزامات امنیت در هر کسب‌وکار من‌جمله نمایندگی‌های فروش و تعمیر خودرو، امن سازی محیط و ارتقا سپرهای امنیتی می باشد. باید در هر کسب‌وکاری اطمینان حاصل شود که وقوع و نفوذ جرم به یک منطقه سخت و دشوار است، این امر یکی از مسئولیت‌های بزرگ هر سازمان یا ارگان می‌باشد. دوربین‌های امنیتی در هر منطقه من‌جمله گاراژهای تعمیرگاه و یا بنگاه‌های فروش عامل بازدارنده از از وقوع جرم می‌باشند. استفاده از دوربین‌های جدید و باقابلیت‌های نوآورانه سبب ارتقا امنیت هر محدوده می‌شود. در بسیاری از تحقیقات نشان داده‌شده است که خود دوربین عامل بازدارنده محسوب می‌شود چراکه سارقان نمی‌خواهند از اعمال مجرمانه خود اثر بگذارند و فیلمی از جرم خود را به صاحبان تحویل دهند. سارقان با دیدن دوربین راه خود را کج کرده و به منطقه دیگر برای ارتکاب جرم مهاجرت می‌کنند!

محافظت از موجودی :

همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، نمایندگی‌های فروش و تعمیرات خودرو نسبت به سایر مشاغل خرده ‌فروشی کالاهای بسیار گران‌قیمت‌تری دارند. علاوه بر این، بخش بزرگی از موجودی خودرو آنها پس از پایان ساعت کاری در خارج از منطقه باقی می ماند، که می‌تواند یک هدف وسوسه‌انگیز، برای مجرمان بوده و یا لاستیک خودروها به سرقت رود. حفظ امنیت نمایندگی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دوربین‌های امنیتی می‌توانند یک لایه دفاعی قدرتمند را فراهم کنند. با استفاده از هوشمند سازی های نظیر تشخیص حرکت و یا تشخیص نفوذ می‌توان هوشمند سازی منطقه را مضاعف نمود و با انتقال تصویر و ارائه پیام هشدار به صاحبان امنیت منطقه را به لطف سامانه نظارت تصویری مدرن ارتقا بخشید.

 بیشتر بخوانید: قیمت dvr   قیمت nvr  

امن سازی ساختمان، کارکنان و مشتریان :

دوربین‌های امنیتی که در نمایندگی‌های خودرو نصب می‌شوند علاوه بر حفظ دارایی وظیفه امن سازی کارکنان و مشتریان را دارند. با مانیتورینگ دوربین‌ها می‌توان کارکنان را در زمان بحران مطلع نمود و یا اگر یک مشتری در معرض خطر قرار دارد از طریق بلندگو پیام‌هایی را برای ایشان قرائت کرد. مانیتورینگ کارمندان برای انجام وظایف روزمره به‌طور کامل، نیز از وظایف دوربین‌های مداربسته به شمار می‌آید. انتقال تصویر و مانیتورینگ از راه دور کارکنان می‌تواند سبب ارتقا اثربخشی عملکرد برای مدیران شود.

یکپارچه سازی :

یکی از مزایای سامانه‌های نظارت تصویری یکپارچه‌سازی آن با سایر سیستم‌ها است و درصورتی‌که در نمایندگی از سامانه‌های کنترل تردد و یا پیجینگ استفاده می‌نمایید می‌توانید این سامانه‌ها را باهم ادغام نموده و با یک نرم افزار واحد آن را مدیریت نمایید. بررسی ورود و خروج کارمندان و زنگ درب ورودی سامانه‌هایی هستند که می‌تواند با نرم‌افزار دوربین‌ها یکپارچه شوند. علاوه بر این سامانه خانه هوشمند نیز امکان تبعیت از نرم‌افزار را دارد و به کمک نرم‌افزار جامع می‌توانید مدیریت دما را نیز داشته باشید.

روش های سودمند برای اجرای دوربین های امنیتی برای نمایندگی های خودرو :

هنگام انتخاب دوربین‌های امنیتی برای نمایندگی‌های خودرو، نکات مفیدی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آنها برای بهترین انتخاب و مناسب‌ترین راهکار استفاده نمایند. انتخاب دوربین مناسب به شرایط محیط کاملاً وابسته است و برای بهترین انتخاب باید فاکتورهای متعددی را نیز در نظر گرفت. در بسیاری از مواقع مدل‌ها و تیپ‌های متنوعی از دوربین‌ها در کنار یکدیگر در یک پروژه به‌کار می‌برند تا ارزنده‌ترین راهکار فراهم شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید این است که دوربین‌هایی که در فضای آزاد استفاده می‌شوند آیا توانایی مقابله با گردوغبار و آب را دارند و به‌ نوعی  IP دوربین که بیانگر درجه حفاظت دوربین است برای این محیط‌های پاسخگو است. دقت کنید IP  درجه حفاظت مخفف INGRESS PROTECTION  است، که از دو عدد تشکیل می‌شود و برای محیط‌های بیرونی بهتر است ?? یا ?? باشد. یکی دیگر از نیازهای امنیتی در نمایندگی‌های خودرو محل استقرار وسایل کارکنان است. نظارت بر این مناطق امنیت و آسودگی خاطر کارکنان را افزایش خواهد داد.

 

نکات انتخاب دوربین مداربسته برای کارگاه ساختمانی

۳۲ بازديد

نکات انتخاب دوربین مداربسته  برای کارگاه ساختمانی

نصب دوربین مداربسته در کارگاه ساختمانی می تواند امنیت بی نظیری در مقابل جرم، سرقت و خرابکاری ایجاد کرده و امنیت کارگران را بالا ببرد. دوربین مدار بسته در این مکان ها نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های کمپانی می شوند بلکه موفقیت یک پروژه را هم تضمین می کند. استفاده از دوربین مداربسته مدرن به لطف نوآوری ها و تکنولوژی های جدید، بسیار مقرون به صرفه است.
کارگاه های ساختمانی معمولا دارای تجهیزات، ماشین آلات و مصالح گران قیمتی هستند که نیاز به مراقبت شبانه روزی دارند. علاوه بر این، برای هر پروژه ساختمانی مهم است که کارگران وظایف خود را انجام داده و امنیت لازم را داشته باشند.

 

اغلب میلیون ها و شاید چندین میلیارد تومان در یک پروژه ساخت و ساز سرمایه گذاری شده باشد بنابراین نتیجه موفقیت آمیز آن بسیار مهم است. در ادامه در مورد دوربین های مداربسته مدرن و مزایایی که برای کارگاه های ساختمانی به همراه دارند خواهیم پرداخت.

دوربین های مداربسته کارگاه ساختمانی چیست؟

دوربین های امنیتی کارگاه های ساختمانی برای نظارت بر کارگاه های فعال و ضبط فعالیت های روزانه نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. این دوربین ها می توانند ویدیوهایی با رزولوشن بالا را به یک مرکز کنترل امنیتی داخل یا خارج کارگاه مخابره کنند. به همین دلیل نصب این دوربین ها یک سرمایه گذاری فوق العاده جهت تضمین انجام مداوم عملیات روزانه در کارگاه است.

دوربین مداربسته تحت شبکه برخلاف نوع آنالوگ، به راحتی نصب، نگهداری و استفاده می شود. وجود این دوربین ها اثبات کرده است که نه تنها می توانند مجرمان و خرابکاری را از محل ساخت و ساز دور نگه دارند بلکه می توانند باعث شوند کارگرها بهتر کار کنند چون می دانند در حین انجام وظایف روزانه، نظارت(دوربین مداربسته کارخانه) می شوند.

اغلب میلیون ها و شاید چندین میلیارد تومان در یک پروژه ساخت و ساز سرمایه گذاری شده باشد بنابراین نتیجه موفقیت آمیز آن بسیار مهم است که تنها با نصب یک دوربین مداربسته این مسئله امکان پذیر می شود .

 

نصب دوربین مداربسته در کارگاه ساختمانی

در دهه های گذشته، دوربین های مداربسته آنالوگ به سختی نصب می شد چون آنها به یک مدار نیاز داشتند. افزودن دوربین های جدید به سیستم هم چالش برانگیز بود و نیاز به سیم کشی جدید برای هر دوربین داشت. دوربین های آنالوگ در سال های گذشته محدودیت کیفیت در تصاویر تولیدی خود هم داشتند.

دوربین های مداربسته جدید برای کارگاه‌ های ساختمانی می توانند موضوعات امنیتی مختلفی که ممکن است در مکان وجود داشته باشد را پوشش دهند. معمولا ارزیابی امنیتی کارگاه باید پیش از نصب دوربین انجام شود تا بتوان نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرد. پس از تعیین نقاط نصب دوربین ها و نوع دوربین مورد نیاز، می توان به راحتی آنها را نصب کرد.

دوربین های امنیتی با توجه به طیف گسترده ای از کارکردها و توانایی های جدید، دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام می توانند در مکان خاصی مفید واقع شوند. برخی از مدل های دارای قابلیت دید در شب هستند که می توانند تصاویر واضحی را حتی در تاریک ترین محیط یا در شب تولید کنند. مدل ها دیگر به گونه ای طراحی شده اند که وقتی حرکتی را شناسایی کنند فعال شده و بلافاصله پرسنل مسئول را با هشدار آگاه می کنند.

شناسایی نیازهای امنیتی یک کارگاه ساختمانی بسیار مهم است و باید یک طرح امنیتی قوی برای آن تهیه کرد. انتخاب بهترین نوع و مدل از دوربین های مداربسته تضمین می کند که مکان در برابر وقوع جرم ایمن بوده و کارگران مشغول در کارگاه از ایمنی کافی برخوردار هستند و وظایف خود را انجام می دهند.

مزایای نصب دوربین مداربسته در کارگاه ساختمانی

همانطور که در بالا گفته شد، نصب دوربین مداربسته در کارگاه ساختمانی می تواند مزایای بی نظیری برای آن محل ایجاد کند. برخی از این مزایا آشکار بوده و برخی دیگر کاملا منحصر به فرد هستند و موقعیت های جدیدی برای محافظت از کارگاه و کارگران فراهم می کنند. نصب دوربین مداربسته در کارگاه ساختمانی دارای مزایای زیر است.

دور نگه داشتن سارقان و خرابکاران

شاید یکی از مهم ترین مزایایی که دوربین های مداربسته برای یک کارگاه ساختمانی دارند، توانایی آنها در جلوگیری از وقوع جرم است. چون همیشه ثابت شده است که مجرمان آسیب پذیرترین و ساده ترین مکان ها را هدف قرار می دهند. این موضوع در مورد خرابکارها هم صدق می کند.

وجود دوربین های مداربسته در کارگاه ساختمانی می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده قدرتمند عمل کرده و مجرمان نمی توانند به هدف خود برسند. اگر دوربین مداربسته در محل نصب شده باشد، طبق بررسی ها ?? درصد از مجرمان مکان دیگری را انتخاب می کنند و همین یعنی قدرت بازدارندگی دوربین های امنیتی.

 

نظارت مداوم

دوربین های مداربسته مدرن به کاربران توانایی انتخاب نحوه و زمان شروع ضبط ویدیو را می دهند. می توان دوربین های تحت شبکه را به گونه ای تنظیم کرد که بیست و چهار ساعت شبانه روز به ضبط تصاویر مشغول بوده و آنها را به یک دستگاه ذخیره یا فضای ابری ارسال کند. اگر می خواهید در فضای ذخیره صرفه جویی کنید، می توانید آنها را به گونه ای تنظیم کنید که تنها وقتی حرکتی را شناسایی کردند فعال شده و شروع به ضبط کنند. این قابلیت به کاربران امکان تغییر تنظیمات دوربین ها را بر اساس محیط می دهد و می توانند بیشترین پوشش دهی را در زمان نیاز داشته باشند.

ایجاد شواهد مفید از مسئولیت و وقوع جرم

نصب دوربین های مداربسته در کارگاه ساختمانی می تواند شواهد مفیدی را از وقوع جرم یا حادثه ارائه دهد. این ویدیوها در آینده می توانند در شناسایی افراد خاطی و مجرم کمک کرده و راه اجرای قانون و تعقیب مجرمان را هموارتر سازد. با استفاده از این شواهد می توان اموال به سرقت رفته را بازگرداند و در عین حال از وقوع جرم توسط سایر مجرمان جلوگیری کرد.

به دنبال وقوع یک حادثه در کارگاه، ویدیوهای با کیفیت (مانند دوربین مداربسته ? مگاپیکسل) می توانند به کمک شرکت های بیمه آمده تا شرایط پیرامون حادثه را بررسی و میزان مسئولیت را مشخص کنند. محافظت از کارگاه در برابر پرونده های جعلی و بدهی ها، یکی از جنبه های مهم برای تضمین موفقیت یک پروژه ساختمانی است.

تطبیق دوربین ها یا پیشرفت پروژه

کارگاه های ساختمانی دائما در حال تغییر و تکمیل شدن هستند و هم زمان با این تغییرات، نقاط آسیب پذیر از لحاظ امنیتی هم تغییر می کند. خوشبختانه دوربین های مدرن می توانند به راحتی از نصب درآمده و دوباره در محل جدیدی نصب شوند تا پوشش کامل بر محیط ایجاد شود. مهم نیست محیط کارگاه ساختمانی چگونه باشد، دوربین های مداربسته جدید (دوربین مداربسته صنعتی) می توانند پوشش همه جانبه و روشی قدرتمند و محافظتی در برابر جرم ارائه دهند.

نتیجه گیری

استفاده از دوربین های مداربسته در کارگاه های ساختمانی می تواند امنیت آن کارگاه را به ارمغان بیاورد . در این مقاله به مواردی همچون کنترل حفظ ایمنی و امنیت کارگران و افرادی که در کارگاه حضور دارند و یا پیشگیری از وقوع سرقت و خرابکاری توسط دوربین مداربسته اشاره شد .
شایان ذکر است در صورت وقوع سرقت و یا خرابکاری، از طریق تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته می توان جرم را پیگیری نمود تا افراد خرابکار و مجرم شناسایی شوند

https://www.pedicure.com/activity/p/444039/

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/10324095

https://telegra.ph/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-02-06

https://reda.sa/activity/p/925007/

 

راهنمای کامل الگوریتم رتبه مغز گوگل

۳۰ بازديد

راهنمای کامل الگوریتم رتبه مغز گوگل

Google RankBrain چیست؟ چگونه کار می کند؟ آیا می توانید برای آن بهینه سازی کنید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد الگوریتم RankBrain گوگل بدانید آمده است.

 

در سال 1996، ایده پیوندها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی، جستجو را با آنچه به رتبه صفحه گوگل تبدیل می شد، متحول کرد.

 

به همین دلیل است که دهه گذشته سهم بازار جستجو به این صورت است:

 

سهم بازار جهانی Statista از موتورهای جستجو

 

اتفاقات زیادی افتاده است، و از آن زمان تغییرات و سئو سایت اصفهان الگوریتم‌های عظیمی معرفی شده‌اند، اما بدون شک هیچ کدام به اندازه RankBrain مهم نیستند.

 

همانطور که در زیر بحث خواهیم کرد، این تنها به دلیل تأثیر آن بر نتایج نیست (اگرچه مسلماً در آنجا نیز برنده می شود) بلکه به معنای آن است - یادگیری ماشین برای اولین بار در آنچه ما به عنوان جستجو فکر می کنیم معرفی شد.

 

 

RankBrain چیست؟

RankBrain سیستمی است که توسط آن گوگل بهتر می‌تواند هدف احتمالی کاربر از یک عبارت جستجو را درک کند. در بهار 2015 عرضه شد، اما تا 26 اکتبر همان سال اعلام نشد.

 

در ابتدا، RankBrain برای پرس و جوهایی اعمال شد که گوگل قبلا با آنها مواجه نشده بود و در آن زمان و هنوز هم وجود دارد، حدود 15? از کل جستجوها. از آنجا گسترش یافت تا بر همه نتایج جستجو تأثیر بگذارد.

 

در هسته خود، RankBrain یک سیستم یادگیری ماشینی است که از مرغ مگس خوار ساخته شده است، که گوگل را از یک محیط "رشته ها" به "چیزها" رساند.

 

یعنی از «خواندن» کاراکترهای تحت اللفظی، و در عوض «دیدن» موجودیتی که آنها نمایندگی می‌کنند، گرفته شده است.

 

نکته ای سریع درباره موجودیت ها و چیزهایی که روی رشته ها هستند

برای نشان دادن این پیشرفت مهم و نقش آن در RankBrain، به سادگی باید شخصیت هایی را که نام یکی از دوستان و همسالان من را تشکیل می دهند، در نظر بگیریم:

 

تا قبل از مرغ مگس خوار، گوگل آن کاراکترها و مجموعه‌ای از 2 کلمه و 13 کاراکتر را می‌دید که به ترتیب مرتب شده و به اندازه کافی در یک صفحه استفاده می‌شد، آن را برای رشته جستجوی «jason barnard» مرتبط می‌کرد.

 

واقعاً این می تواند هر جیسون باشد، این مهم نبود.

 

آنها بر پیوندها و چند سیگنال دیگر تکیه کردند تا "مرتبط" ترین آنها را آشکار کنند، بدون اینکه بفهمند جیسون کیست یا چیست.با مرغ مگس خوار، دوست من دیگر مجموعه ساده ای از شخصیت ها نیست، بلکه به موجودیت تبدیل شده است:

 

 

نتایج جستجو و خرید گوگل خود را محک بزنید

CPC، CTR و موارد دیگر را با صنعت خود مقایسه کنید. ببینید CVR، AOV، نرخ پرش و سایر KPIهای شما چگونه روی هم قرار می گیرند. مقایسه عملکرد برای هر کانال.ما نمی‌توانیم در این مقاله با جزئیات زیاد به نهادها بپردازیم، اگرچه می‌توانید در اینجا درباره آنها بخوانید.اما به طور خلاصه، آنچه در مورد مرغ مگس خوار برای عملکرد RankBrain ضروری بود، این بود که گوگل این عبارت را نبیند:جیسون بارنارد دوست دیو دیویس است که پیراهن های قرمز را دوست دارد و یک بازاریاب دیجیتال است.

 

و صرفاً آن را به عنوان مجموعه ای از شخصیت ها که باید مرتب شوند و با پرس و جو سنجیده شوند، تفسیر می کنند.در حالی که بسیار پیشرفته بودند، اساساً در پاسخ به این سؤال گیر کردند: «جیسون بارنارد» چند بار در متن و در پیوندهای آن متن ظاهر می‌شود؟با فرض اینکه پرس و جو دوباره «جیسون بارنارد» باشد، با مرغ مگس خوار، این جمله برای گوگل بیشتر شبیه به این خواهد بود:

 

 

هر موجودیت اصلی با یک Machine ID نشان داده می شود.این شناسه ها برای هر یک منحصر به فرد هستند - و هیچ دو نهادی دارای شناسه یکسان نیستند.من عمداً خودم را به جمله اضافه کردم تا نشان دهم که همیشه کامل نیست.نام من بسیار رایج است، و «دیو دیوی» برجسته‌تر از من وجود دارد (می‌دانم، می‌دانم... باورش سخت است).

 

به دلیل پیشینه جیسون در موسیقی، گوگل به راحتی می‌تواند بدون زمینه اضافی فرض کند که دیو دیویزی که جیسون با آن دوست بود، دیو دیویس (/m/01pwfk) از The Kinks (/m/08w4pm) است.

 

گوگل از طریق نهادهای دیگر در صفحه و سایر اتصالات در وب توضیح می‌دهد. اما این داستان دیگری است، برای یک روز دیگر.

 

آنچه در زمینه RankBrain مهم است این است که با مرغ مگس خوار، گوگل (/m/045c7b) اکنون دنیا را به عنوان مجموعه ای از چیزها و نه رشته ها درک می کند.

 

بازگشت به RankBrain

با کمی در مورد موجودیت‌ها، می‌توانیم به RankBrain برگردیم.

 

RankBrain در هسته خود را می توان به عنوان یک سیستم پیش غربالگری در نظر گرفت.

 

هنگامی که یک پرس و جو در گوگل وارد می شود، الگوریتم جستجو در تلاش برای نمایش بهترین محتوا، در بهترین قالب(ها)، پرس و جو را با هدف شما مطابقت می دهد.

 

اگر گوگل قصد شما را نداند؟

 

چرا گوگل RankBrain را معرفی کرد؟

RankBrain در ابتدا برای رفع یک مشکل ساده اما بزرگ راه اندازی شد.

 

گوگل 15 درصد از پرس و جوها را مورد استفاده قرار نداده بود، و به همین دلیل هیچ زمینه ای برای آنها وجود نداشت، و نه تجزیه و تحلیل گذشته برای تعیین اینکه آیا نتایج آنها در برآورده کردن هدف کاربر خوب است یا خیر.

 

RankBrain را وارد کنید.

 

این سیستم به جای رشته ها به چیزها نگاه می کند.

 

RankBrain همچنین زمینه‌های محیطی (مثلاً مکان جستجوگر) را در نظر می‌گیرد و معنای جایی که انجام شده است را برون‌یابی می‌کند.

 

این می تواند یک فرآیند ساده برای درک این موضوع باشد که ترتیب کلمات ممکن است تابعی از فرآیند جستجو باشد و نه هدف.

 

چه کسی در میان ما یک پرس و جو را صرفاً با زدن یک یا دو کلمه اصلاح نکرده است.

 

قبل از اینکه وارد آن شوم، گوگل مطمئناً دیده است:

 

“پیتزا ویکتوریا قبل از میلاد مسیح”

 

اما وقتی مجموعه‌ای را که می‌خواستم برنمی‌گردانم، ممکن است شروع به اضافه کردن شرایط کنم و در نتیجه سؤالی بیشتر شبیه به:

 

“پیتزا ویکتوریا بی سی سبزیجات با پوسته نازک”

 

احتمال زیادی وجود دارد که گوگل آن پرس و جوی خاص را ندیده باشد، اما از آنجایی که آنها به چیزها نگاه می کنند نه رشته ها، می دانند که پرس و جو مشابه خواهد بود، اگر نه یکسان، مانند:

 

پیتزای گیاهی با پوسته نازک ویکتوریا قبل از میلاد مسیح

 

پیتزای گیاهی با پوسته نازک در نزدیکی من

 

یا با صدا:

 

"OK Google، از کجا می توانم یک پیتزای گیاهی با پوسته نازک تهیه کنم؟"

 

RankBrain چگونه کار می کند؟

جای تعجب نیست که گوگل هرگز نحوه عملکرد RankBrain را مشخص نکرده است.

 

با این وجود، می‌توانیم حدس‌های درستی در مورد آنچه در پشت صحنه می‌گذرد داشته باشیم.

 

تابع جستجوی جدید

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، ما باید از فکر کردن با عباراتی که می‌فهمیم دست برداریم و مانند یک ماشین فکر کنیم.

 

جایی که ممکن است ببینم:

 

“پیتزا ویکتوریا قبل از میلاد مسیح”

 

گوگل می بیند:

 

/m/0663v /m/07ypt

 

این به طرز چشمگیری همه چیز را تغییر می دهد. "ویکتوریا بی سی" دو چیز نیست، بلکه یک چیز است.

 

هنگام مقایسه مکان های دیگر برای:

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

 

 

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم

۳۰ بازديد

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم)

بازاریابی وابسته در سال 2021 چیست؟

به نظر ایده آل است، اینطور نیست؟ شما یک وب سایت راه اندازی می کنید، چند لینک وابسته اضافه می کنید و شروع به کسب درآمد غیرفعال می کنید که همیشه آرزویش را داشتید.

بسیاری از وبلاگ نویسان از این راه درآمد بالایی دارند. به عنوان مثال، رایان رابینسون در سایت ryrob.com هر ماه پنج رقم میانه به دست می آورد.

با این حال، وبلاگ نویسی تنها راه کسب درآمد از بازاریابی وابسته نیست. میکروسایت‌ها، فهرست‌های ایمیل و بازاریابی ویدیویی تنها چند روشی هستند که مردم برای کسب درآمد آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاریابی وابسته شش رقمی نمی گیرند، اما می توانید از نکات و استراتژی هایی برای بهبود سایت خود و افزایش درآمد خود استفاده کنید.

بازاریابی وابسته فرآیند کسب درآمد (کمیسیون) است که هر بار که محصولات یا خدمات یک شرکت را تبلیغ می کنید و فروش را انجام می دهید. شما فقط هر بار که فروش را انجام می دهید، حقوق دریافت می کنید، درست مانند یک نماینده فروش فقط کمیسیون.

اکنون قبل از اینکه وارد بازاریابی وابسته شوم، اجازه دهید به شما بگویم که چرا باید به آن اهمیت دهید.

از زمانی که هفته کاری 4 ساعته منتشر شد، به نظر می رسد همه هدف یکسانی دارند.

برای بیدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنید و به چیزی شبیه به این نگاه کنید:

راهنمای بازاریابی وابسته 2021

این رویا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بیاورید.

آماده بیشتر دانستن هستید؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم - چیست و چه کسی از آن استفاده می کند.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته به تبلیغ محصولات دیگران در ازای پورسانت کوچک برای هر فروش می پردازد. احتمالاً در بسیاری از وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید، عناوینی با علامت «پیوند وابسته» یا «پست حمایت‌شده» دیده‌اید. یا شاید قبلاً اولین قدم را برداشته اید و در یک شبکه وابسته ثبت نام کرده اید.

اگر در بازاریابی وابسته جدید هستید، بیایید نحوه عملکرد آن را پوشش دهیم.

ابتدا، یک برنامه یا شبکه وابسته را پیدا کنید که به آن علاقه دارید. به نمای کلی برنامه، از جمله نوع محصولات یا خدمات، روش های پرداخت، و کمیسیون هایی که ارائه می دهند نگاه کنید.

اگر برای شما جذاب است، ثبت نام کنید و منتظر تایید پذیرش خود باشید. سپس، شروع به ایجاد محتوا، اضافه کردن پیوندهای سفارشی برنامه کنید. این پیوندها زمانی را که یکی از کاربران شما خریدی انجام می‌دهد، ردیابی می‌کنند و کمیسیون کمی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید با شرکت های فردی یا شبکه های وابسته کار کنید، جایی که ثبت نام کرده و برنامه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلی به دسته بندی تقسیم می شوند. پس از تأیید، شروع به تبلیغ پیوندهای وابسته خود در وب سایت خود، در خبرنامه ها، در رسانه های اجتماعی و هر جای دیگری که مجاز به اشتراک گذاری پیوندها هستید، کنید.

هنگامی که به حداقل سطح پرداخت رسیدید، شبکه برای شما یک پرداخت ارسال می کند. روش های پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پی پال، حواله های بانکی و چک می شود.

بیایید نگاهی عمیق تر به بخش های یک سیستم بازاریابی وابسته موفق بیندازیم.

بازرگان

گاهی اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاری، خرده فروش یا فروشنده نیز شناخته می شود. این حزب است که محصول را ایجاد می کند. این می تواند یک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقی تولید می کند.

یا ممکن است یک فرد مجرد مانند ماریا کوز باشد که دوره های آنلاین را به کارآفرینان زن می فروشد.

از کارآفرینان انفرادی گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌های عظیم Fortune 500، هر کسی می‌تواند تاجر پشت برنامه بازاریابی وابسته باشد. آنها حتی نیازی به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط باید محصولی برای فروش داشته باشند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابان وابسته

این حزب گاهی به عنوان ناشر نیز شناخته می شود. شرکت‌های وابسته همچنین می‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغیر باشند. یک تجارت بازاریابی وابسته می تواند ماهانه چند صد دلار کمیسیون یا ده ها میلیون دلار تولید کند.

اینجا جایی است که بازاریابی اتفاق می افتد. یک شرکت وابسته یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ می کند و سعی می کند مشتریان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهایت آن را خریداری کنند.

این را می توان با اجرای وبلاگ بررسی محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

همچنین می‌تواند یک سایت کامل برای یافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبلیغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

(به همین دلیل است که I'm Breke یکی از محبوب ترین سایت های شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتری یا مصرف کننده سیستم وابسته را به گردش در می آورد. بدون فروش، هیچ کمیسیونی برای تقسیم وجود ندارد و هیچ درآمدی برای تقسیم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعی می‌کند در هر کانالی که مناسب می‌داند، برای مصرف‌کننده بازاریابی کند، خواه این شبکه اجتماعی، بیلبوردهای دیجیتال یا از طریق یک موتور جستجو با استفاده از بازاریابی محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده باید بداند که بخشی از یک سیستم بازاریابی وابسته است. معمولاً یک سلب مسئولیت کوتاه مانند «اگر مواردی را در این سایت خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنم. از اینکه از کار ما حمایت می کنید سپاسگزاریم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قیمت بالاتری را به بازاریاب وابسته نمی پردازد، زیرا هزینه شبکه وابسته از قبل در قیمت خرده فروشی گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/comments/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7

نگاهی به زندگینامه دکتر میثم شکری ساز

۳۱ بازديد

نگاهی به زندگینامه دکتر میثم شکری ساز

 

 

میثم شکری ساز متولد 1365 ، کارآفرین، مترجم، نویسنده، سخنران انگیزشی و معلم موفقیت است. پارس در سال 2008 شروع به کار کرد.

او در یک خانواده نظامی به دنیا آمد. از همان کودکی با داشتن پدری نظامی به قانون و صداقت عادت کرد. خانواده او دانش آموزی بودند و از همان دوران کودکی او را با کتاب و تحصیل آشنا کردند تا جایی که برای حل هر چالشی در زندگی، کتابی ویژه از سوی پدر به پسر معرفی شد. چنانکه حتی در مقدمه کتاب «پایدار» نوشته آنتونی رابینز با ترجمه دکتر میثم شکری ساز آمده است که:

اولین آشنایی من با کار آنتونی رابینز از سنین پایین شروع شد. وقتی پدرم هر شب مرا به رختخواب می برد و منتظر می ماند تا بخوابم، ساعت ها کتاب های رابینز را می خواند، پدرم در نیروی دریایی بود. سال‌های اولیه پس از جنگ عراق، شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در وضعیت خاصی قرار داشت، هر از گاهی از پدرم درباره این کتاب‌ها می‌پرسیدم و مفاهیم مبهم برنامه‌نویسی عصبی-کلامی را یاد می‌گرفتم.

 

بزرگتر که شدم این کتابها را خواندم و نکاتی که در آنها بود آنقدر جالب و جامع بود که جذب آنها شدم. نکاتی که اصلا در مدرسه تدریس نمی شد اما عکس آن در ذهن دانش آموزان نقش بسته بود. بعد از آن به دلیل بازنشستگی پدرم به زادگاهم اصفهان برگشتیم و مدت ها بود که این کتاب ها را فراموش کرده بودم. در سنین جوانی کاری انجام دادم که زندگی من را تغییر داد و منجر به ورشکستگی مالی بزرگی شد که شریک زندگیم پشت سر گذاشت. طولی نکشید که با انبوهی از چک های برگشتی، اخطارهای دادگاه و خلاصه ای از همه چیزهایی که برای ریزش کامل لازم بود مواجه شدم. من که در آن زمان استقلال مالی داشتم، درآمد خوب، مسکن مناسب و ماشین داشتم و از رفاه نسبی برخوردار بودم، آنقدر ورشکست شدم که حتی توان خرید ساندویچ برای سیر کردن خودم را نداشتم. به یک تنقلات نزدیک خانه پدرم رفتم و به صورت اعتباری غذا خوردم، با چشمانی اشکبار و چهره ای خیس در خیابان ها پرسه زدم. در میان انبوه افکار کوبنده و مسموم خود را مقابل خانه پدربزرگم دیدم. بدون اینکه کسی متوجه شود از فضای باز استفاده کردم و به داخل زیرزمین خزیدم. در میان انبوه وسایلی که هر کدام یادآور خاطره ای بودند، چشمم به جعبه ای افتاد. وقتی آن را باز کردم، کتاب های رابینز را دیدم که توسط استاد گرانقدر مهدی مجردزاده کرمانی ترجمه شده بود. نفهمیدم زمان چطور گذشت. کار من هر روز این بود که به زیر زمین بروم و روحیه ام را تقویت کنم. در کمتر از یک ماه، انگار دوباره متولد شدم، دوباره زنده شدم. من به دردسر افتادم و زندگی ام را از نو ساختم. من پنج شرکت راه اندازی کردم، ازدواج کردم، برای دکترا ادامه تحصیل دادم و آینده ای را که در پنج سال متصور بودم احیا کردم. البته بدون تلاش و تنها با خواندن چند کتاب نمی توان موفق شد، اما آنچه در پیشرفت زندگی و موفقیت من نقش داشت همین کتاب ها بود. آن روز به خودم قول دادم که تلاش بزرگانی چون مجردزاده کرمانی را ادامه دهم و امروز به کتابی که همین چند ماه پیش توسط نویسنده مشهور جهانی آنتونی رابینز در آمریکا منتشر شد افتخار می کنم. دهم امیدوارم چراغ راه تعداد بیشماری از جوانان باشد

قطعاً معرفی این کتاب ارزشمند «کتاب پایدار» با ترجمه و تألیف دکتر میثم شکری ساز، گویای فراز و نشیب های این جوان کارآفرین است.

میثم شکری ساز در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگ آموزشی خدمات ارزنده ای به جامعه ایران ارائه کرده است. پس از تاسیس موسسه آموزش مجازی پارس، وی موفق به تاسیس هلدینگ پارس پندار شد که امروزه خدمات ارزنده ای در این هلدینگ در زمینه های مختلف، آموزشی، ترجمه، چاپ کتاب، انتشارات، ارائه دوره های آموزشی، ارزیابی و اعتبار بخشی به شرکت دارد. و… ارائه می شود.

 

از شرح موفقیت های وی همین بس که وی در سال 1396 برای دو سال متوالی به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شد و لوح تقدیر مربوط به کارآفرینان برتر را دریافت کرده است.

 

وی همچنین دارای سابقه طولانی در انجام فعالیت های آموزشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی از جمله خدمات ارزنده آموزشی از جمله تالیف ده ها عنوان کتاب در حوزه مدیریت و همچنین ترجمه کتاب های مختلف از جمله «پایدار»، «فراتر» است. استراتژی". وی «توهم هوشمندی 1»، «توهم هوشمندی 2»، «گوریل مارکتینگ»، «شما برنده هستید»، «مذاکره با دستان خالی» عنوان کرد.

دکتر میثم شکری ساز در زمینه آموزش مهارت های ارتباطی و زندگی نیز فعالیت های ارزنده ای داشته اند که شامل موارد زیر می باشد.

آموزش مهارت های ارتباطی و زندگی در موسسه آموزش عالی آزاد تکنسین ها (5 سال)

اصول و مبانی مدیریت بازرگانی در موسسه آموزش عالی رایگان فن پردازان (5 سال)

تدریس حقوق تجارت و تجارت در آموزش عالی رایگان فن پردازان

همه چیز درباره استفاده از عسل برای سلامت مو و 10 راهکار برای استفاده از آن

۳۲ بازديد

همه چیز درباره استفاده از عسل برای سلامت مو و 10 راهکار برای استفاده از آن

 

بیشتر ما با عسل، محصول شیرین و شربتی گرده افشانی زنبور عسل آشنا هستیم. یک ماده رایج در دستور العمل های شیرین و شور، همچنین از دیرباز به عنوان یک ماده درمانی در طب سنتی استفاده می شود.

 

عسل به دلیل فواید پوستی فراوانی که دارد، یک ماده طبیعی محبوب برای مو است. در اینجا ما به 10 دلیل برای استفاده از عسل روی موهای خود، از جمله برای رشد مو، جلوگیری از شکستن مو و موارد دیگر، نگاه خواهیم کرد.

 

1.عسل برای رشد مو

 

عسل به دلیل توانایی آن در تقویت رشد سلولی به عنوان یک درمان برای بهبود زخم استفاده می شود.

 

یک بررسی در سال 2013 نشان می دهد که عسل می تواند رشد سلول های اپیتلیال (پوست) را تقویت کند. پوست سر مملو از سلول های اپیتلیال است که فولیکول ها و مجاری بسیار مهم برای رشد مو را تشکیل می دهند.

 

2.عسل برای حالت دهنده مو

 

درمان های حالت دهنده برای بازگرداندن رطوبت به موهای شما طراحی شده اند. بسیاری از درمان های حالت دهنده مو همچنین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مفید هستند.

 

همانطور که مشخص است، عسل دارای خواص مرطوب کنندگی است که به حفظ حالت و سلامت موهای شما کمک می کند. همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان است.

 

3.عسل برای درخشندگی مو

 

عسل هم خاصیت نرم کنندگی و هم خاصیت مرطوب کنندگی دارد که آن را به یک مرطوب کننده عالی برای مو تبدیل می کند. نرم کننده ها فولیکول های مو را صاف می کنند و به موهای کدر درخشندگی می بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول های آب پیوند می خورند و به رشته های خشک رطوبت می افزایند.

 

با مرطوب کردن و درخشندگی، عسل می تواند به بازیابی درخشندگی طبیعی موهای شما کمک کند.

 

4.عسل برای روشن شدن مو

 

عسل حاوی گلوکز و همچنین آنزیمی به نام گلوکز اکسیداز است. این آنزیم گلوکز را تجزیه می کند و پراکسید هیدروژن را پشت سر می گذارد.

 

پراکسید هیدروژن قادر به سفید کردن ملانین، رنگدانه مسئول رنگ دادن به موهای شما است.

 

ماندن عسل روی موهایتان برای مدت طولانی می تواند جایگزینی طبیعی برای درمان های شیمیایی خشن سفید کننده باشد.

 

5.عسل برای شکستگی مو

 

کراتین یک پروتئین ضروری است که به ساختار و استحکام موهای شما می افزاید. درمان‌های پروتئینی بخش محبوبی از روتین‌های مدرن مو هستند و می‌توانند به بازیابی تارهای ضعیف و شکننده کمک کنند.

 

عسل حاوی تقریباً 0.5 درصد پروتئین منبع مورد اعتماد است. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما می تواند در ترکیب با سایر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در عسل مفید باشد.

 

6.عسل برای ریزش مو

 

موها روزانه به عنوان بخشی از چرخه رشد طبیعی می ریزند. با این حال، برخی افراد متوجه می شوند که موهایشان بیش از حد معمول می ریزد.

 

اگر بیشتر از آنچه که احساس می‌کنید موهایتان می‌ریزد، با پزشک خود تماس بگیرید تا علت آن را بیابید. گاهی اوقات می تواند به سادگی موهای آسیب دیده باشد.

 

اگر موهای شما آسیب دیده است و به مقداری TLC نیاز دارد، تمام فواید عسل را در نظر بگیرید.

 

7.عسل برای رفع موهای زائد

 

در حالی که عسل به اندازه موم زنبور عسل برای از بین بردن موهای زائد بدن موثر نیست، اما برای موهای نازک یا پوست حساس یک گزینه عالی است.

 

برای استفاده از عسل برای رفع موهای زائد، این دستور العمل را امتحان کنید:

 

1 قاشق غذاخوری را با هم مخلوط کنید. عسل و 1/2 قاشق غذاخوری آب لیمو.

این مخلوط را روی نواحی کوچکتر مانند لب بالایی بمالید.

بگذارید حدود 20 دقیقه بماند.

آن را با یک دستمال مرطوب و گرم پاک کنید.

ناحیه مورد نظر را با آب سرد خشک کنید تا هرگونه تحریکی کاهش یابد.

 

8.عسل برای موهای طبیعی

 

بخش بزرگی از مراقبت از موی طبیعی این است که مطمئن شوید مو و پوست سر شما تمیز و مرطوب است. قبل از شروع سفر طبیعی موهای خود، سم زدایی مو را در نظر بگیرید.

 

در حین سم زدایی، استفاده از عسل می تواند به تقویت آمینو اسیدهای مفید، ویتامین ها و مواد معدنی موهای شما کمک کند. حتی می توانید بعد از سم زدایی از عسل استفاده کنید تا فرهای خود را مرطوب نگه دارید و رشد کنید.

 

9. عسل برای داشتن پوست سر سالم

 

حفظ سلامت پوست سر جزء ضروری داشتن موهای سالم است. تجمع خاک، روغن یا حتی محصولات مو می تواند این کار را دشوار کند.

 

می‌توانید از عسل در درمان‌های پوست سر برای تمیز کردن پوست سر و تسکین شرایطی مانند شوره سر و درماتیت استفاده کنید. همچنین فواید مرطوب کنندگی هم برای مو و هم برای پوست سر دارد.

 

10.عسل برای شرایطی که مو را تحت تأثیر قرار می دهد

 

برخی از بیماری های التهابی پوست مانند پسوریازیس و اگزما می توانند روی پوست سر تأثیر بگذارند. منبع معتبر تحقیقاتی نشان داده است که عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. آنتی اکسیدان ها یک ترکیب مهم در درمان این شرایط هستند.

 

علاوه بر این، مواد ضد التهابی منبع معتبر ممکن است به کاهش شدت شیوع بیماری های پوستی کمک کند.

 

نتیجه

 

عسل یک محصول طبیعی عالی برای مو است که می تواند به تنهایی استفاده شود یا در سایر درمان های طبیعی مو استفاده شود.

 

می تواند رشد سلولی را تقویت کند، به حفظ رطوبت کمک کند و مواد مغذی را به مو و پوست سر بازگرداند. حتی ممکن است به کاهش شرایط التهابی پوست در صورت استفاده با سایر درمان‌ها کمک کند.

 

برای داشتن موهایی سالم تر و شادتر، عسل ارگانیک و فرآوری نشده را به برنامه روزانه موهای خود اضافه کنید.

 

بهترین گزینه برای درمان موها خرید عسل گون سوغات نهاوند که بکر ترین عسل ایران است، می باشد.

 

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=844938

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:BobbyMiller4

 

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

۳۵ بازديد

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس XG ، ترکیبی قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعی و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحی و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرسانی و افزایش کیفیت خدمات است تا به عنوان یک محصول بی‌رقیب در سطح اول امنیت دنیا قرار گیرد. این محصول قادر به شناسایی و متوقف کردن انواع تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته و هوشمند است و همچنین می‌تواند نظارت کاملی را بر روی تمامی ترافیک‌های مشکوک ورودی و خروجی داشته باشد.

Sophos فایروالی که همانند شما فکر می‌کند

شرکت Sophos روش جدیدی برای مدیریت رول‌های فایروال و پالیسی‌های امنیتی ارائه می‌کند. در این روش جدید و منحصر به فرد شما قادر خواهید بود تا کاربران، نرم افزارها و پالیسی‌های شبکه را به طور کامل در یک رول فایروال منعطف و مرکزی مدیریت کنید.

لایسنس اورجینال سوفوس

مدیریت از طریق Cloud

Sophos Central یک پلتفرم کامل مدیریت از طریق Cloud که به وسیله آن می‌توانید تمامی محصولات Sophos از جمله فایروال XG را مدیریت کنید. به وسیله این محصول تنظیمات روزانه، مانیتورینگ و مدیریت ایمنی شبکه بسیار آسان می‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما می‌توانید تمام راهکارهای امنیتی خرید فایروال سوفوس خود را در قالب یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و مابقی ابزارهای Sophos Suite به راحتی در دسترس شما هستند.

فایروال XG به صورت یک ماشین مجازی پیکربندی شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌های Azure Resource Manager پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی Custom Deployments می‌شود.

لایسنس سوفوس

فایروال XG بهترین تکنولوژی‌های امنیتی را با یک دیگر ادغام کرده و در قالب یک راهکار ارائه می‌کند، که این امر باعث می‌شود تا شما نیازی به نصب و ادغام این تکنولوژی‌ها با Azure را نداشته باشید.

فایروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام می‌گردد تا سیستم مانیتورینگ سلامت، شناسایی لحظه‌ای تهدیدات و پاسخ خودکار به رویدادها را در قالب یک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنیت با بیشترین کارایی

محصولات سخت افزاری XG با قیمت‌هایی متفاوت، کارایی در سطح استانداردهای صنعتی ارائه می‌دهند.

نمایندگی سوفوس

 

طراحی شده برای بهترین عملکرد

تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی multi-core اینتل، میزان RAM کافی و هارد دیسک‌های solid-state هستند.

 

توسعه‌پذیر براساس نیازهای شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌های ارتباطی زیادی شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس یا فیبر را ارائه می‌دهد.

 

تجارت پایدار

محصولات Sophos باعث می‌شود که تجارت شما حتی لحظه‌ای از دسترس خارج نشود.

 

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه

۲۹ بازديد

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

لایه میانی کارتن سه لایه ( 3 لایه ) فلوت است که از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده است. امروزه با افزایش تکنولوژی توانایی تولید کاغذ صاف با کاغذهای بازیافتی وجود دارد. لیکن برای داشتن کیفیت بالاتر بهتر است از ورق های تازه استفاده شود.

کارتن سازی در کرج

لایه صاف خارج کارتن که به آن لایه خارجی نیز می گویند صیقلی تر و مقاوم تر در برابر آب می باشد. برای تولید این لایه از درختانی چوب نرم و دارای فیبرهای بلندتری هستند مانند صنوبر و کاج استفاده می گردد و برای تولید لایه صاف داخلی کارتن که به آن لایه داخلی نیز می گویند. از درختان با چوب های سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

 

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

۳۶ بازديد

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

شرکت هواپیمایی یا شرکت هواپیمایی شرکتی است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روی هواپیما، مدیریت بار را نیز بر انجام می دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عملیات شرکت های هواپیمایی  شهران گشت معراج. بسیار گسترده است و مهم نیست که یک شرکت هواپیمایی بین المللی باشد یا یک شرکت هواپیمایی کوچک محلی، با این حال، این شرکت هواپیمایی طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مدیریت می کند.

 

مسافران می توانند بلیط های خود را مستقیماً از خود شرکت های هواپیمایی خریداری کنند یا از عوامل خود در سراسر جهان بلیط بخرند. یک برنامه پرواز منظم برای پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در نتیجه شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود انجام می دهند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ایرلاین معراج