تکنولوژی Exir در دوربین مدار بسته

۱۹ بازديد

تکنولوژی Exir در دوربین مدار بسته

همانطور که میدانید و در مقاله های قبلی نیز به طور کامل توضیح دادیم دوربین های دید در شب با استفاده از LED های مادون قرمز IR  قادرند تا تصاویر را در شب و تاریکی که ضبط کنند. دوربین های مداربسته هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی جدید مادون قرمز Exir که توسط این شرکت ابداع گردیده است قادرند تصاویر را با کیفیت بهتری نسبت به دوربین های IR قدیمی ارائه دهند. دوربین های مداربسته با قابلیت اکسیر عملکرد بسیار خوبی در نور کم داشته و در هر دو محیط های داخلی و خارجی تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهند.

تکنولوژی Exir چیست؟

نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود. بنابراین روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است و سایر نواحی تاریک دیده می شوند.به این منظور Hikvision، که یکی از بهترین برندهای موجود در بازار جهانی در زمینه تولید دوربین های مداربسته است فناوری EXIR را ابداع نمود. در این سیستم از پیکربندی لنز برای ایجاد الگوی نور مستطیلی و با پراکندگی یکنواخت استفاده شده است. سیستم EXIR در برخی از دوربین های HD و تحت شبکه وجود دارد. یکی از مهمترین عوامل در فن آوری LED های IR، کیفیت و نحوه انتشار نور است که تعیین کننده قدرت و برد نور منتشر شده برای ایجاد تصاویری با وضوح بالا است. در مقایسه با LED های قدیمی IR، که دارای خروجی نور 750mv هستند اکسیر دارای قدرت خروجی نور 1050mv است.

بیشتر بخوانید:      دوربین تیاندی   نمایندگی هایک ویژن   

 برخی از مزایای فناوری EXIR

  1. منبع نور بسیار قوی و قدرت نور LED بهبود یافته

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در نحوه انتشار نور و  قطعات الکترونیکی بسیار کم ضخامت در حد میکرومتر، می توان تا 30 درصد شاهد افزایش بهره وری در کیفیت روشنایی ایجاد شده در محیط باشیم. علاوه بر این نسبت به تکنولوژی موجود در دوربین های قدیمی تر که دارای خروجی نور 750mV بودند، تکنولوژی اکسیر دارای خروجی 1050mV است و می تواند نور قوی تری را در مسافت و بردهای بیشتر منتشر کند.

  1. استفاده از LED های پیشرفته با ابعاد مستطیل شکل برای استفاده بهینه از نور

برای دست یابی به حداکثر بهره وری از نور مادون قرمز منتشر شده، دوربین های هایک ویژن با قابلیت EXIR، می توانند نور را در فرم های مستطیل شکل منتشر کنند. این مزیت منجر به بهبود و افزایش بهره وری و کاهش آلودگی های نوری موجود در محیط می گردد.

  1. ایجاد روشنایی یکنواخت

با استفاده از تکنولوژی EXIR روشنایی نور IR  به صورت یکنواخت در محیط منتشر می گردد. وجود این مزیت باعث شده تا مسائل و مشکلات مربوط به LED های قدیمی تر مانند تمرکز بیش از حد نور در مرکز تصویر و  تاریک ماندن گوشه های تصویر را از بین می برد. علاوه بر این، این مزیت باعث می گردد تا دوربین های مداربسته هایک ویژن از دوام و طول عمر طولانی تری برخوردار بوده و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی صورت پذیرد.

دیگر مزایای فناوری Exir

1. منبع نور بسیار کارآمد با استفاده از LED های پرنور

با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی انتشار نور در فناوری EXIHikvision با افزایش بیش از 30? بهره وری روشنایی نسبت به LED های IR قدیمی تر روبرو هستیم. و شاهد هیچگونه هدررفت نور نیستیم.

2. استفاده از LED های پیشرفته با ساختار مستطیلی شکل به منظور داشتن حداکثر بهره وری از نور

به منظور استفاده بهینه از نور مادون قرمز منتشر شده، در دوربین های هایک ویژن با قابلیت EXIR، نور در فرم های مستطیل شکل منتشر می شود. این ویژگی باعث بهبود کیفیت تصویر و افزایش بهره وری از نور موجود و کاهش آلودگی های نوری موجود در محیط می گردد.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته حارس

3. ایجاد روشنایی یکپارچه در تصویر

در این فناوری نور به صورت یکنواختی توزیع می گردد. بنابراین در این سیستم نقائص و کاستی های معمول سیستم نورپردازی موجود در سیستم های قدیمی تر اعم از تمرکز بیش از حد نور در مرکز و عدم رسیدن نور به گوشه های تصویر وجود ندارد.

4. ذخیره انرژی

در شرایط مشابه و با استفاده از جریان 1 آمپر، نرخ سرعت تبدیل فوتوالکتریک در اکسیر 21 در صد نسبت به تکنولوژی قدیمی تر افزایش یافته وبه 40 درصد رسیده است. منظور از انتقال فوتوالکتریک انتشار الکترونها یا دیگر حامل های آزاد در زمانی است که نور بر روی یک ماده می تابد. الکترون هایی که از این طریق منتشر می شوند، می توانند فوتوالکترون نامیده شوند. این امر منجر به افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

5. توزیع حرارتی یکنواخت

به دلیل وجود مقاومت حرارتی بسیار کمتر در طراحی ساختار و توزیع حرارتی بهتر در فناوری EXIR در دوربین های مداربسته Hikvision مشکل مربوط به داغ شدن LED ها برطرف شده است.

معایب استفاده از نور مادون قرمز IR

  1. نور مادون قرمز IR به دلیل حرارتی که ایجاد می کند به مرور زمان باعث کاهش عملکرد سنسور دوربین می شود.
  2. به دلیل پخش نور زیاد IR، تشخیص فردی که زیاد به دوربین نزدیک است آسان نیست.
  3. برد IR نسبت به Exir کمتر است. برد IR نهایتا 20 تا 30 متر است.
  4. نور مادون قرمز بیشتر بر اجسام بزرگ و فلزی تمرکز دارند. این امر باعث می شود اطراف آن جسم تاریک تر به نظر بیاید.
  5. یک مشکل دیگر IR عدم عبور نور مادون قرمز از شیشه های ضخیم است.

 

دستگاه بخور سرد

۲۰ بازديد

دستگاه بخور سرد

دستگاه بخار مناسب، گلودرد را کاهش می دهد ، خارش چشم و بینی را کاهش می دهد ، خشکی پوست را تسکین می دهد و در درمان سردردهای سینوسی و میگرن موثر است. برخی از کودکان و بزرگسالان دچار خون دماغ می شوند که علت بسیاری از آنها خشکی هوا است و با انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم و خرید آن می توان مجاری تنفسی خشک را کاهش داد و خونریزی مکرر بینی را درمان کرد.

دستگاه بخور چیست؟

دستگاه‌ بخور، وسیله ای است که آب یا مایعات دیگر را به بخار تبدیل می کند که هوای خشک محیط شما را مرطوب می کند. این دستگاه برای مناطق خشک آب و هوایی مناسب است.

 

از دستگاه‌های بخور یا رطوبت ساز از زمان های بسیار قدیم و به اشکال مختلف استفاده می شده است. این دستگاه که هم برای مصارف خانگی و هم برای استفاده های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، در مدل ها و طرح های مختلف موجود است.

 

اما هنگام خرید دستگاه بخور ، علاوه بر قیمت و مارک ، سوالاتی نیز در مورد گرم یا سرد بودن آن وجود دارد ما در ادامه این مطلب به راهنمای خرید دستگاه‌ بخور میپردازیم باما همراه باشید.

 

دستگاه بخور صورت چیست؟

دستگاه بخور صورت وسیله ای برای بخور دادن برای پوست صورت است، گرما دادن به پوست صورت ، پوست شما را زیبا و شاداب می کند. همانطور که می دانید ، آنها در گذشته پوست را برای زیبایی پوست و صورت گرم می کردند ، از پوشیدن حوله داغ تا بخار دادن با آب جوش که خطرات زیادی نیز به همراه داشت. اما امروز با خرید بخور صورت می توانید پوستی نرم ، زیبا و جوان با سهولت و بدون خطر داشته باشید.

چرا از بخور استفاده کنیم؟

به طور کلی ، رطوبت ایده آل در داخل و هر فضای بسته دیگر بین 30 تا 50 درصد است ، اما از آنجا که این مقدار معمولاً کمتر از مقدار استاندارد در یک محیط بارگیری شده است ، باید از دستگاه بخور استفاده کرد. زیرا رطوبت سازها با افزایش بخار آب موجود در هوا و ایجاد میزان رطوبت مورد نیاز در محیط ، میزان خشکی محیط را افزایش می دهند.

بنابراین ، با کاهش سطح رطوبت در زمستان و افزایش تابستان، استفاده از بخور سرد و گرم برای از بین بردن مشکلات و علائم سرماخوردگی و بیماری های تنفسی توصیه می شود.

به طور کلی ، اواپراتورهای امروزی از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند ، مخزن آب متحرک، خروجی و تنظیم کننده بخار با قابلیت چرخش 360 درجه و فضای کمی برای ریختن انواع خوشبو کننده‌ ها و رایحه های دستگاه.

البته ، اکثر دستگاه ها عملکردهای مختلف دیگری مانند چراغ قوه ، کلیدهای تایمر و. . در دستگاه قرار داده شده است که می توانید با چند فلش علامت گذاری کنید.

اهمیت انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم

اما یکی از مهمترین مزایای بخور دادن پیشگیری و درمان سرماخوردگی است. به همین دلیل ، پزشکان توصیه می کنند یک دستگاه بخور در اتاق کودک قرار دهید تا کودک و نوزاد بتوانند در هنگام خواب راحت نفس بکشند. بخور گرم نیز در تسکین علائم سرماخوردگی برای بزرگسالانی که سرما خورده اند بسیار مثر است. علاوه بر بخور خانگی ، بخار و رطوبت ساز مخصوصی در داخل اتومبیل وجود دارد که علاوه بر مرطوب سازی ، خوشبو کننده های داخل خودرو را نیز شامل می شود.

موارد قابل توجه قبل از انتخاب و خرید بخور گرم و سرد

به مواد و کیفیت ساخت آن توجه کنید: بستگی به سازنده و برندی که انتخاب می کنید، بدنه دستگاه بخور می تواند از پلاستیک یا فولاد ساخته شود.

استفاده آسان برای همه: تعویض آب مخزن ، روشن و خاموش کردن آن ، استفاده از تایمر و سایر عملکردهای دستگاه نباید خیلی پیچیده باشد و توسط همه انجام شود.

میزان صدا تولید شده: صدای تولید شده توسط دستگاه های بخور ارزان قیمت معمولاً آزار دهنده است. پس اگر از سر کار بر می گردید و حالتان مطلوب نیست این صدا شما را آزار خواهد داد.

امکانات: مانند کنترل از راه دور ، کنترل خودکار رطوبت محیط ، خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب ، وجود مخزن خشک کن ، کلید برای تنظیم میزان بخار تولید شده ، چراغ آتش و تایمر و… که می تواند روی دستگاه تعبیه شده باشد. بدیهی است که وجود این موارد بر قیمت وسیله تاثیر خواهد گذاشت.

گارانتی و کارایی

قیمت این دستگاه ها عموما بالاست، بنابرین باید از یک برند و فروشگاه معتبر تهیه کنید. معمولا اکثر دستگاه های با کیفیت 12-18 ماه گارانتی دارند.

بهترین دستگاه بخور سرد و گرم چی بگیرم؟

انتخاب برند یکی از مهم ترین مراحل در خرید این وسیله هست. به دلیل ارتباط آن با سلامتی و قیمت بالایی که دارد، باعث می شود این حساسیت بیشتر هم شود. اما نگران نباشید در ادامه پست بهترین مارک ها و دستگاه های بخور سرد و گرم را به شما معرفی خواهیم کرد.

منبع:

https://speakerdeck.com/snmme

https://active.popsugar.com/@behtarinyab/profile

https://ello.co/film-mag

https://rabbitroom.com/members/behtarinyab/profile /

https://www.producthunt.com/@mansoor_ghenae

https://www.livejournal.com/profile?userid=91106896&t=I

https://forum.reallusion.com/Users/3004327/behtarinyabcom

https://www.walkscore.com/people/164332172409/behtarinyab

https://anchor.fm/behtarinyae

https://www.podomatic.com/podcasts/behtarinyab-com

https://www.intensedebate.com/people/behtarinyab

https://www.awwwards.com/mansoor-ghenae/favorites

https://www.wattpad.com/user/behtarinyab

https://www.viki.com/users/behtarinyab_com_670/about

https://www.kiva.org/lender/mansoor4152

https://behtarinyabcom.contently.com /

https://www.turnkeylinux.org/user/1736727

https://app.vagrantup.com/behtarinyabs

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟

۱۹ بازديد

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟


داشتن مو خوب است، اما وقتی در جاهایی رشد می کند که نمی خواهد رشد کند، داستان کاملاً متفاوت می شود. سال هاست که خانم ها به دنبال راهی برای از بین بردن موثر موهای زائد بدون موفقیت هستند. در سال 2019، بازار جهانی محصولات حذف موهای زائد 4.01 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 4.94 دلار افزایش یابد.

اما حتی با وجود گزینه های مختلف موجود در بازار، اکثر ابزارهای رفع موهای زائد هنوز تا حد زیادی بی اثر و موقت هستند. بیشتر آنها با مشکلات اضافی دیگری مانند موهای زیر

وتاثیرآن لیزر موهای زائد


پوستی، بریدگی تیغ، بثورات، برآمدگی ها و سوختگی همراه هستند. سپس روش های دیگری مانند اپیلاسیون و لیزر بالینی که قیمت های گزافی دارند و از دسترس افراد عادی دور هستند. در تلاش برای تغییر این روایت، محصولی را معرفی کرده است که به طور کامل از شر موهای زائد خلاص می شود، بدون هیچ گونه مصالحه یا شکست.

اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی با قابلیت خنک کننده به نام پالس لایت را معرفی می کند که یکی از رایج ترین درمان های زیبایی پوست برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. نور پالسی با ساطع طول موج های نور پراکنده بین 470 تا 1200 نانومتر کار می کند. این بدان معنی است که IPL می تواند ناحیه بزرگتری از پوست را در زمان کمتری نسبت به لیزر درمانی بهبود بخشد. سپس انرژی نوری ساطع شده فولیکول های مو را هدف قرار می ده

وچه خواصی وچه چیزی ارائه میدهد؟


بهتر از هر نوار مومی، تیغ یا کرم اصلاح موجود در بازار. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری خنک کننده یخ است که دستگاه شرکت رابین مدیکال همچین مزایارو دارد که تجربه حذف موهای زائد بدون درد را ارائه می دهد. علاوه بر مکمل هایی که در هفته اول با ریزش موی قابل مشاهده نتایج نشان می دهند.

هر کس می تواند خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قرار ملاقات های معمولی سالن داشته باشد. با پرداخت یک بار هزینه، مصرف کنندگان می توانند لیزر موهای زائد را در خانه انجام دهند که نیازی به شارژ یا شارژ مجدد ندارند. در ضمن این دستگاه دارای لوله کوارتز قوی می باشد که ماندگاری آن 30 سال بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارد. و برای القای اطمینان، ضمانت بازگشت یک روزه وجه را در صورت شکست ارائه می دهد.

درباره ی لیزرموهای زائد بدن


اعتقاد بر این است که زیبایی به معنای احساس خوب روی پوست است. این شرکت به مشتریان خود کمک می کند تا از راحتی خانه خود به پوستی درخشان دست یابند. علاوه بر این، یک برس پاک‌کننده صورت هوشمند، یک غلتک کریستالی و یک ست گو-گو، و یک کیت میکرودرم ابریژن حرفه‌ای که با نتیجه هر چیزی که در یک سالن ساخته می‌شود رقابت می‌کند.

با تداوم تمرکز بر محیط زیست، اطمینان حاصل می کند که تمام محصولات خود با موادی بسته بندی می شوند که 100? قابل بازیافت هستند. این شرکت همچنین با کاشت درخت برای هر خریدی که در وب سایت خود انجام می دهد کمک می کند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که ارائه می دهند مراجعه کنید

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/OsamaMedina2

https://www.pinterest.com/pin/955115033447432875/

https://express.adobe.com/page/CJ6v6ZtMKsueZ/

https://sites.google.com/view/rabinmedical/home

https://instafollowir.wordpress.com/2022/06/12/rabinmedical/

https://osamamedina2.tumblr.com/

https://myspace.com/osamamedina2

https://disqus.com/by/osamamedina2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152202424-osama-medina

https://en.gravatar.com/osamamedina2

https://www.ted.com/profiles/35955518

https://www.behance.net/osamamedina

https://osamamedina2.livejournal.com/profile

 

https://bit.ly/3NsZPco

http://gg.gg/11l4ya

https://cutt.ly/HKKViTZ

https://v.gd/WbeKVt

https://did.li/9Hkaa

https://v.ht/fvEo

Music Promotion Services Marketing

۲۰ بازديد

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openlearning.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3