بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

۹۹ بازديد

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه عمده اينترنتي تقريبا از زمان دسترسي عمومي و فراگير شدن آن وجود داشته اند و تقريبا از 20 سال گذشته به بعد جزيي از روابط تجاري و از موقعيت هاي بالقوه فروش به شمار مي روند.. در واقع بستري را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده به وجود آورده تا مانند بازار هاي سنتي موجود رفتار كنند كالاي خود را بازاريابي كرده و بتوانند فروش همانند بازار سنتي و حتي بيشتر به صورت اينترنتي انجام دهند.در مدل هاي پلتفرمي خريد و فروش عمده به صورت مستقيم انجام نشده و صرفا به صورت بازاريابي كالا عمل مي كنند و پلي براي ارتباط مستقيم خريدار و فروشنده به وجود مي آورند. تنها وظيفه‌ي سيستم هاي آنلاين پلتفرمي مانند سايت جهاني علي بابا به ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران و حتي خدمات مالي آن است و فروشندگان عمده به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه به استفاده از اين خدمات مي پردازند. در برخي از سيستم هاي آنلاين درصدي از فروش محصولات به عنوان حق كميسيون به بازار آنلاين پرداخت مي شود. اين بازارهاي عمده اينترنتي در دسته بندي هاي مختلفي مانند محصولات كشاورزي و مواد غذايي، كالاهاي الكترونيكي، مواد خام معدني و… به ارايه خدمات به فروشندگان مي پردازند. سايت جهاني علي بابا، 1688سايت  و Ebay, و آمازون Amazon نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند. نمونه ايراني اين سايت ها مي توان به سايت ديوار و شيپور اشاره كرد.

 

شركت آمازون

 

شركت آمازون در سال ???? توسط جف بزوس بنيان گذاري شد و فعاليت رسمي خود را با فروش كتاب آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي خرده فروشي جهان شناخته مي شود. به علاوه در اين سال ها مزاياي خريد از آمازون مانند قيمت ها و تخفيفات مناسب، زمان تحويل سريع و ضمانت اصالت كالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است. در حال حاضر آمازون بزرگ ترين سايت خريد و فروش خرده در جهان است و از با ارزش ترين آن ها! محصولات عرضه شده در آمازون از كتاب به انواع محصولات الكترونيكي و پوشاك ارتقا پيدا كرده است و حتي در سال هاي اخير به بخش مواد غذايي مانند ميوه و برنج و سبزيجات نيز رسيده است كه خدمات اين فروشگاه را از هر لحاظ تكميل كرده است.

kgog_z5.jpg

امروزه در رقابت تجاري ميان شركت ها و افراد، يكي از مهم ترين دلايل سود و رونق معاملات تجاري، دسترسي به فروشنده دست اول و با كمترين ميزان واسطه براي رسيدن به پايين ترين قيمت مي باشد، به همين علت خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده با كمترين قيمت ميزان سود شما در آينده را مشخص مي كند. داشتن قيمت كمتر تكيه گاه رقابتي بسيار خوبي براي حضور در بازار رقابتي فروش كالا بوده و وجود يا عدم وجود آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و يا از دست دادن آن بيانجامد.

با استفاده از بازار عمده كشاورزي مشابه بازار علي بابا يا آمازون خريداران و صادركنندگان مي توانند با فروشندگان عمده به راحتي ارتباط برقرار كنند و به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه صادراتي، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش  بپردازند كه در نهايت باعث گسترش شبكه ي مشتريان و رشد اين صنعت مي شود.

 

استفاده از سايت هاي خريد و فروش اينترنتي يكي از راه ها و كانال هاي فروش بيشتر در بسياري از كشور هاست. در سال هاي اخير با افزايش استفاده از اينترنت در ايران و بالا رفتن فرهنگ خريد اينترنتي بازار هاي خريد و فروش آنلاين نيز رشد خوبي داشته و به آينده ي اين صنعت در ايران نيز مي توان اميد فراواني داشت.

در بسياري از صنايع به خصوص صنعت كشاورزي هنوز كار هاي فراواني براي آشنايي با بازار هاي عمده آنلاين مي توان انجام داد كه در نهايت باعث افزايش بهره وري در زمينه ي خريد و فروش عمده مواد غذايي و كشاورزي مي شود.

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۱۰۷ بازديد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

  • چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

    تا بحال به اين موضوع انديشيده اي كه چرا در بيشتر  سايت ها بخشي براي وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در اين مقاله ميخواهيم علت اين نوع طراحي سايت را براي شما بازگو كنيم.

    به چند دليل وجود وبلاگ براي سايت مفيد است:

    1. افزايش ترافيك سايت

    افزايش ترافيك سايت از جمله مراحل مهم تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي است. با ايجاد انواع محتواي آموزشي ، سرگرم كننده، اخباري وغيره در وبلاگ ها  باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند چرا كه مي توان آنرا در گوگل Search  كرد و در شبكه ها ي اجتماعي به اشتراك گذاشت ، مي توان آن را Email  كرد. پس تعداد بازديد كنندگان را زياد مي كند و باعث افزايش مشتري مي شود.

    2. ارتباط با مشتريان ويا كاربران

    ايجاد وبلاگ و بهره بري آن يك طرفه نيست از طرفي  راهي است راي يافتن مشتري جديد و از طرف ديگر نياز مشتريان و كاربران فعلي را رفع كرده و مي توانند از مطالب مفيد بهره مند شوند.

    3.ارسال سيگنال هاي مثبت به گوگل

    هرچه كاربر زمان بيشتري در سايت شما حضور داشته باشد سيگنال مثبتي به گوگل فرستاده مي شود براي اين كار اصلا نبايد به هنگام ورود كاربر از آن طلب هزينه كنيم چرا كه به احتمال زياد سايت را ترك خواهد كرد. و اين يك سيگنال منفي به گوگل ميفرستد. راه ديگري كه باعث ايجاد سيگنال مثبت مي شود و گ.گل آن را دريافت مي كند نرخ خروج پس از ورود به سايت است. بس راه حل هوشمندانه براي جلب كاربر براي ورود به سايت و ماندن در سايت  بروز كردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

راديو اينترنتي بهترين راديو

۹۵ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

۹۵ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

قيمت طلا پرواز كرد

۱۰۳ بازديد

قيمت طلا پرواز كرد - تابناك

  • قيمت طلا پرواز كرد - تابناك

    به گزارش تابناك به نقل از رويترز، قيمت طلا پس از اينكه به بالاي ۱۷۰۰ دلار در هر اونس براي نخستين بار در بيش از ۷ سال گذشته رسيد، سرمايه گذاران را بر آن داشت به برداشت سود بپردازند و اندكي از اين افزايش‌ها كم شد.

    به دنبال نگراني‌ها در مورد كاهش شديدتر رشد اقتصادي ناشي از شيوع ويروس كرونا، قيمت طلا در معاملات امروز ركورد زد.

    هر اونس طلا با ۷.۸۵ دلار افزايش ۱۶۸۱.۶۸ دلار فروخته شد. اين فلز گران بها در ساعات اوليه معاملات امروز به ۱۷۰۲.۵۶ دلار رسيد كه بالاترين رقم از دسامبر ۲۰۱۲ به شمار مي‌رود.

    آوتار سندو، مدير ارشد بخش كالا‌هاي اساسي فيليپ فيوچرز گفت: «اين فروش يكجا بيش از هرچيزي فني است. تاجران هدف قيمتي خود را ۱۷۰۰ دلار قرار داده اند از اينرو به محض اينكه به اين قيمت رسيد، برداشت سود زيادي صورت گرفت.»

    با اين حال، وي گفت: اين فروش موقتي است.

    از آنجاييكه سرمايه گذاران به سمت دارايي‌هاي امن رفته اند، ارزش بازار‌هاي بورس جهان سقوط كرد و ارزش بازار بورس آمريكا ۵ درصد كاهش يافت.

    ارزش ين ژاپن به عنوان يك دارايي امن سرمايه گذاري به بالاترين رقم در ۳ سال گذشته در برابر دلار رسيد و ارزش اوراق ۱۰ ساله خزانه داري آمريكا ركود جديدي در كاهش قيمت ثبت كرد.

    به گفته جفرس هالري، تحليلگر ارشد بازار، ارزش طلا در ساعات اوليه معاملات به علت حركت شديد سرمايه گذاري به سوي دارايي‌هاي امن، قرنطينه يك چهارم جمعيت ايتاليا بر اثر شيوع ويروس كرونا و سقوط بازار‌هاي بورس، ۱.۷ درصد رشد كرد.

    از آنجاييكه شيوع ويروس كرونا اختلال‌هاي وسيعي در فعاليت‌هاي تجاري چين، چرخه عرضه جهاني و فعاليت‌هاي اقتصادي در جهان ايجاد كرد، صادرات چين در دو ماه نخست امسال به شدت كاهش يافت درعين حال، واردات نيز كاهش داشت.

    هالري افزود در عين حال، كاهش شديد قيمت نفت نيز بازار‌هاي بورس را به شدت كاهش داد و بر ارزش طلا نيز تاثير گذاشت.

    قيمت نفت ۳۰ درصد افت كرد و طلا غالبا منبع امن سرمايه گذاري در برابر تورم ناشي از نفت محسوب مي‌شود.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

قيمت طلا پرواز كرد

 

تازه هاي نشر بهمن 97

۱۰۱ بازديد

خريد كتاب از فروشگاه كتاب كاواك

كتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينك كتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است كه دوره‌اي كوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌كند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر كوچك‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌كنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترك كرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

كتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گركاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينك كتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين كتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است كه نزديك بود او را از پاي درآورد. اثري كوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي كه مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي كردن. اين كتاب كوچك و ساده مي‌تواند به كساني كه فكر مي‌كنند به آخر راه رسيده‌اند كمك كند، نيز به آن‌ها كه عزيزانشان با چنين مشكلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن كتابي است درباره‌ي اين كه چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تكان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

كتاب به تاريكي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلكان

لينك كتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مك نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي كرد كه تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم كرده بود . در زير عنوان اين كتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يك زن براي پيدا كردن قاتل ايالت طلايي كاليفرنيا. اين كتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مك نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يك قاتل سريالي كه در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( كاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يك كتاب در اين باره را با انتشارات هارپركالينز امضا كرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از كتاب بود كه خانم مك نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يك خبرنگار و يك نويسنده‌ي جنايي ديگر با همكاري همسر ميشل مك نامارا كار ناتمام او را تكميل كردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينكه دوماه بعد از انتشار كتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

دانلود سريال قورباغه با لينك مستقيم از كافه فيلم

۱۱۲ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار كارگرداني يك سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است كه در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است كه خبرهاي رسيده حاكي از بازي كردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

تور ارمنستان، تور باكو و تور هند تور هوايي و زميني

۱۰۱ بازديد

تور ارمنستان، تور باكو و تور هند تور هوايي و زميني

وقتي ميخواهيم بريم سفر يكي از چيزهايي كه دوست داريم بدانيم آداب و رسوم و جذابيتهايي است كه در اون شهر يا كشور ميتونه ما را سرگرم كند، دقيقا مثل مطلبي كه در سايت تاپ توريست درباره تور ارمنستان، تور باكو و تور هند و رسوم آنها درج شده؛  امروز در اين مقاله ميخواهيم به سه كشور مختلف سري بزنيم و ببينيم كه چه چيزهاي جالبي براي ما دارند و تورهاي هوايي و زميني به آنها چقدر ارزشمند است؟

 

ارمنستان

كشور ارمنستان يكي از كشورهاي همسايه ايران است كه از نظر آداب و رسوم و تفريحات براي مسافران ايراني بعنوان يك مقصد گردشگري  بسيار لذت بخش و راحت است طوريكه تور ارمنستان يكي از پر طرفدارترين مسافرتهاي ايرانيها ميباشد كه هر كسي آن را تجربه كرده ، مجدد براي سفر بعدي ارمنستان را انتخاب ميكند.

خريد يك فرش زيبا

بسياري از مورخان، ارتفاعات ارمنستان را به عنوان محل تولد فرش شرق در نظر مي گيرند.  البته درستي اين نظريه معلوم نيست، اما از زمان هاي قديم، سنت بافت فرش با كيفيت بالا و منحصر به فرد در ارمنستان مرسوم است. فرشهاي بافته شده نه تنها در ارمنستان بلكه در خارج از آن نيز شهرت دارد. اگر مي خواهيد با قاليچه ارمني آشنا شويد، توصيه مي كنيم از گالري و كارخانه Mgeryan Karpet ديدن كنيد. در اين گالري خود مي توانيد آثار قديمي قرن هاي شانزدهم تا نوزدهم را مشاهده كنيد و آثاري را كه دوست داريد را خريداري كنيد.  براي خريد خوب، شما همچنين مي توانيد از بازار ورنيساژ، يك نمايشگاه سوغاتي در فضاي باز واقع در نزديكي ميدان جمهوري ايروان، بازديد كنيد.اين نمايشگاه طيف وسيعي از اقلام، عتيقه جات، فرش هاي قديمي، سراميك، نقره، سفال، آلات موسيقي ملي، گلدان هاي عقيق و غيره را ارائه مي دهد.
 

چشيدن گواراترين آب در جهان

آيا ميدانستيد كه آب در ارمنستان يكي از سالم ترين و گواراترين آب ها در جهان به شمار مي آيد؟ راز اين آب گوارا اين است كه آن از خالص ترين منابع طبيعي سرچشمه ميگيرد. يكي ديگر از ويژگي هاي منحصربه فرد ايروان اين است كه تقريبا در هر گوشه اي از آن ميتوانيد چشمه هاي كوچك با آب آشاميدني پيدا كنيد.

احساس آدرنالين واقعي
با توجه به زمين كوهستاني و آب و هواي مطلوب، ارمنستان مكان خوبي براي ورزش هاي مختلف است. در سال هاي اخير، ارمنستان مخصوصا به عنوان مكاني براي ورزش پاراگلايدر محبوب شده است. مكان هايي كه در ارمنستان پرواز مي كننيد، متفاوت و با مناظري زيبا هستند. در تابستان، شما همچنين مي توانيد از پياده روي و كوه نوردي گسترده لذت ببريد.گردشگران اغلب كوه نوردي از كوه هاي  Aragats را انتخاب ميكنند. كوه آرگاتس، بالاترين نقطه ارمنستان (4 090 متر) باشد .در زمستان، اين كشور داراي شرايط عالي براي دوستداران اسكي و اسنوبرد است. محبوب ترين مكان براي اسكي، پيست اسكي زاخكادزور      (Tsaghkadzor)  است كه با تكنولوژي هاي مدرن و ايمن مجهز شده است.  در مقايسه با مقاصد ديگر اروپايي، ارمنستان جايگزين خوبي براي اسكي با تجهيزات مناسب و قيمتهايي مقرون به صرفه است. ورزش پالاگلايدر در ارمنستان ، پيست اسكي زاخكادزور (Tsaghkadzor)

 

ميهمان نوازي مردم ارمنستان

ارمني ها ميگويند، ميهمان هديه اي از طرف خداوند است. آنها در هر فرصتي از شادي ها و اتفاقات خوب زندگيشان، ميزي براي دوستان و خويشاوندانشان آماده ميكنند. ارمني ها همچنين به گرمي از خارجي ها استقبال ميكنند و آنچه در توان دارند انجام ميدهند تا ميهمانشان راضي و خوشنود باشد. تعجب نكنيد كه در طول مسافرت خود در ارمنستان، غريبه ها شما را به خانه خود دعوت كنند و شما را به انواع مختلف غذاهاي مختلف ترغيب كنند. احتمال دارد كه در پايان سفر شما دوستان ارمني خوبي را كه منتظر بازگشت شما به ميهنشان هستند پيدا كنيد.

 

باكو

ايراني ها عادت دارند وقتي به سفر مي روند  براي عزيزانشان حتما سوغاتي بياورند! مخصوصا آن كه آن سفر در نوروز و به كشوري مانند آذربايجان و شهر باكو باشند. در ادامه اين مطلب سوغاتي هاي باكو را با هم مرور مي كنيم.

 

جالب است بدانيد كه يكي از معروف ترين و مشهور ترين سوغاتي هايي كه مسافران تور باكو با خود به ايران مي آورند استكان هاي كمر باريك آذري است! استكان هايي بسيار زيبا و خوش قواره كه چاي خوردن در آن ها لذت خاص خودش را دارد. اين استكان هاي زيبا كه خود آذري ها به آن آرمادو مي گويند با طراحي هنرمندان آذري بر رويشان بسيار در دل برو تر مي شوند! اين استكان ها به عنوان سوغاتي در سر تا سر اين كشور به فروش مي رسند.

 موزه زيباي فرش شهر باكو كه با هنر بسيار مانند يك قاليچه‌ي نيمه جمع شده طراحي شده است ، خود به عنوان يكي از مكان هاي گردشگري باكو به شما مي رود. در اطراف اين شهر فروشگاه هاي بسياري وجود دارند كه فرش مي فروشند. درست است كه فرش هاي اصيل ايراني هستند اما فرش هاي آذربايجاني كمي با فرش هاي ايراني تفاوت دارند. اگر حمل فرش برايتان سخت است مي توانيد اقدام به خريد قاليچه هايي كوچك كنيد كه بسيار زيبا هستند.

سوغاتي هاي ديگر باكو

يكي ديگر از سوغاتي هاي باكو پارچه هاي محلي زيباي آن است كه قطعا توجه شما را از پشت ويترين ها جلب مي كند. پارچه هايي خوش رنگ و ديدني كه مي تواند يادگاري خوبي برايتان از سفري به ياد ماندني باشد. تخته نرد هم كه باز يك بازي ايراني و اختراع شده توسط ايراني هاست يكي از سوغاتي هاي آذربايجان به حساب مي آيد! با اين حال اگر دوست داشتيد مي توانيد يك تخته نرد خريداري كنيد. حال چه براي بازي ، چه براي يادگاري!

 

هند

هند كشور معبد ها نيز هست. معبد هايي كه هر كدام براي اديان مختلفي هستند. اين معبد ها معماري هاي مختلفي دارند و همين باعث جذاب شدن آن ها مي شود. همين طور ديگر ويژگي آن ها قدمت بسيار بالايشان است. شما در هند هيچ گاه چند معبد شبيه به هم پيدا نخواهيد كرد اين جمله اكثر مسافران تور هند فارا گشت است. از جمله معابد شگفت انگيز ، زيبا و با سابقه هند مي توان مجموعه معبد هاي خاجوراهو را مثال زد. تعداد اين مجموعه معبد ها بيش تر از 80 معبد بوده اما تنها 25 معبد از آن ها باقي مانده و قابل بازديد است.

خاجوراهو با معماري ظريف و فوق العاده زيبايش هر گونه گردشگري را به خود جذب مي كند. قطعا با بازديد از اين مجموعه معبد ها شگفت زده مي شويد كه چگونه در چند هزار سال قبل چنين كنده كاري هايي با ظرافتي بي نظير انجام شده ، معماري و طراحي اي كه هم اكنون و با پيشرفت فوق العاده زياد تكنولوژي به سختي مي توان نظيرش را پياده سازي كرد. خاجوراهو مثال يك سفر عالي براي تفريح همراه با آموختن است. شما مي توانيد با بازديد از خاجوراهو چيز هاي زيادي ياد بگيريد. نحوه زندگي مردم 2 هزار سال پيش روي ديوار هاي اين مجموعه معابد نشان داده شده است كه البته اين كار كمك بسيار زيادي هم به مورخان و باستان شناسان كرده تا بتوانند به خوبي با نحوه زندگي مردم در آن دوران آشنا شوند.

زمان سفر به هند

 قطعا بهترين زمان براي سفر به چنين مكاني در فصول خنك سال است. شما مي توانيد با سفر در اين فصول به چنين مكان هاي فوق العاده برويد و خاطره اي فراموش نشدني براي خود و خانواده تان رقم بزنيد. فراموش نكنيد كه خاجوراهو تنها معبد زيباي هند نيست و اين كشور معابد فوق العاده زيبا و ديدني تري نيز دارد كه بعدا به ان ها هم خواهيم پرداخت.

خوب همانطور كه حدس ميزديم اين مقاله خيلي خوب توضيح داده شد و درباره مطالبي كه ما هميشه براي آنها دغدغه داشتيم كمك كننده بود. انتخاب مناسب تور ارمنستان، تور هند و يا تور باكو كمي نياز به تجربه مجري اصلي متخصص دارد كه در اين مقاله مشخص شد نمايند ه اصلي در تهران كدام آژانس مسافرتي است. پيشنهادي كه براي شما داريم اين است كه حتما سري به سايت آنها بزنيد و براي سفر اين سه كشور ديدني و جذاب برنامه ريزي تخصصي و كاملي داشته باشيد و از امكانات هتلها و راهنماهاي تور آژانس استفاده كنيد و سفري فوق العاده را داشته باشيد.

سه كشور زيبا و جذاب رو با هم مرور كرديم ، البته اين مطالب بخش خيلي كوچكي از ديدنيها و جذابيتهاي اين سه كشور است ، براي همين در وب سايت آژانس فارا گشت كوروش كبير به اطلاعات كامل اين سفرها ميرسيد.

كلي مطالب كاملتر بهمراه عكس هاي جذاب قرار داديم تا كاملترين اطلاعات رو داشته باشيد و هيجان انگيز ترين سفر زندگي خودتون را انتخاب كنيد ، با ما در تماس باشيد.

منابع براي اين مقاله و اطلاعات بيشتر:

www.faragasht.com

www.toptourist.ir

 

 

 

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ كدام يك را انتخاب كنيم؟

۹۶ بازديد

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ كدام يك را انتخاب كنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به كشورهاي اروپايي، به يكي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در كشوري ديگر امتحان كنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يكي از مناسب ترين مسيرهاي ممكن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي كنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت كنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي كند كه يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين كشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يكي از كشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين كشور مي شوند. يكي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است كه سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين كشور برسانند و براي تحصيل در اين كشور، اقدام كنند.

بايد تاكيد كنيم كه آلمان كشوري است كه از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امكانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد كه تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يكي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين كشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش كنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

كافي است با افرادي كه به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت كنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل كنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي كنند و ناراحت هستند. 

اما نكته مهم اين است كه دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي كنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يكي از اين دو را كه بيشتر دوست داريد انتخاب كرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرك آيلتس 6 يا مدرك زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يكي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يك امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به كشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرك ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است كه به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام كنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست كه تاكيد كنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه كنيد! پس مدارك زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه كپي
  • مدرك پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره كارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره كارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دكتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تكميل شده درخواست ويزا
  • عكس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارك سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در كشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امكان كار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امكان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست كه فنلاند يكي از مرفه ترين كشورهاي اروپايي است كه با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است كه شما در كشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدركي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين كشور در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون كشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت كنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است كه به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نكته مثبت اين قانون براي ما آن است كه اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته كار كنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني كه در كشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يك سال تمديد كرده و در جست و جوي كار باشند و در نهايت پس از يافتن كار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر كوه نور

اگر قصد داريد در كشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد. اين موسسه با كسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يك دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.

 

چاپ بنر يك فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

۹۵ بازديد

چاپ بنر يك فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

 

چاپ فلكسي

     فلكسي يا فلكس سازه اي است كه در تابلو هاي سر درمغازه ها، مراكز خريد، تابلوهاي عابر پياده، برخي ازبيلبوردها و به طور خلاصه براي تابلوهايي كه لامپ مهتابي دارند استفاده مي شود. فلكسي نور را از خود عبور مي دهد درحاليكه بنر اين قابليت را ندارد و بايستي ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دليل وجود لامپ مهتابي در فلكسي معمولا كمي تيره تر چاپ مي شود.

قيمت چاپ بنر

     قيمت چاپ بنر يا قيمت چاپ فلكسي بستگي به متريال مصرفي دارد . زيرا كره اي بودن يا چيني بودن متريال در قيمت نهايي تاثيرگذار است. جهت بررسي وتخمين قيمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بايستي از راهنمايي هاي متخصصين اين امر استفاده كرد

 تفاوتهاي بين بنر و با فلكس

     يكي از تفاوتهاي بين بنر و يا پوستر با فلكس امكان قرار دادن پوستر و بنر درهر جايي مي باشد درحاليكه فلكس تنها براي يك مكان خاص تعبيه مي شود مثلا سر در مغازه. هزينه طراحي و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن نيز از ديگر مزاياي بنر است.

بنر و فلكس و كاربرد هاي آن

     بنر براي بيلبورد هاو فلكس براي تابلو مراكز فروش مناسب مي باشد. بنر در اماكن مذهبي و اتحاديه هاي صنفي و انواع كسب و كار استفاده مي شود.

بنر و فلكس و لمپوست بنر

     لمپوست بنر سازه اي تبليغاتي است كه از ميله‌هاي مستطيلي در ابعاد يك متر درسه متر تشكيل شده است كه اين ميله ها در محل مورد نظر نصب مي شوند و از آنها جهت نمايش بنر استفاده مي شود. اين سازه، سازه اي جديد و مدرن جهت تبليغات مي باشد كه ازمزاياي آن مي توان امكان اجراي تبليغات درابعاد مختلف را نام برد. يكي ازمزاياي ديگر لمپوست بنرها هزينه كمتر نسبت به ساير سازه هاي تبليغاتي مي باشد. از لمپوست بنرها مي توان در دانشگاه ها و ادارات، مراكز فرهنگي ورزشي و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده كرد.

شيوه ي چاپ بنر و فلكسي

     در چاپ بنر و فلكسي از چاپ اكوسالونت يا سالونت استفاده مي شود كه چاپ سالونت ارزانتر بوده ولي چاپ اكوسالونت نوع جديدي از چاپ بنر است كه كيفيت بالاتر و بي خطر بودن از خصوصيات آن است.

     بنر در تبليغات محيطي بسيار تاثيرگزار بوده و استفاده زيادي در تبليغات پيدا كرده است. در واقع بنر را پوستري تبليغاتي مي توان فرض كرد كه در سايزهاي بزرگتر مورد مصرف قرار مي گيرد. بنر را از بيلبوردها گرفته تا درنمايشگاههاي مختلف بسته به نوع مصرف استفاده مي كنند. چاپ بنر نيازمند تخصص است و هر مركز چاپ بنر را نمي توان به عنوان مركز مطلوب براي چاپ درنظر گرفت. بنر جنس هاي مختلفي دارد ، بنر بسته به نياز وكاربري انواع مختلفي دارد بنابراين بايستي مشتري با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نمايد.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :