چرا ISO 9001 مهم است

۴۲ بازديد

چرا ISO 9001 مهم است

دستيابي به گواهينامه ISO 9001 نمادي از وضعيت و تضمين كيفيت شناخته‌شده در سطح بين‌المللي است. فرض بر اين است كه سازمان‌هاي داراي مجوز به يك سيستم ثابت براي اطمينان از سطح بالايي از رضايت مشتري و بهبود مستمر دست‌يافته‌اند.

 

مزاياي صدور گواهينامه ISO 9001

طيف گسترده‌اي از مزايا وجود دارد كه ISO 9001 را براي هر سازماني مهم مي‌داند. من مزاياي اصلي را در زير ذكر كرده‌ام.

 

گواهينامه ISO 9001 چگونه به سود تجارت شما مي‌رسد:

 

پتانسيل سود و سهم خود را در بازار افزايش دهيد

در صرفه جويي در وقت از مديريت كارآمد منابع

كاهش يا از بين بردن مشكلات و ناهنجاري‌هاي مكرر

بهبود تصوير و اعتبار برند

كار دستي از طريق ادغام فرآيند و اتوماسيون فرايند كاهش مي‌يابد

كارايي و اثربخشي سازماني با استفاده از داده‌ها و شواهد براي اطلاع از تصميم گيري بهبود مي‌يابد

رويكرد ISO 9001 هر دو فرايند منفرد و همچنين نحوه تعامل همه اين فرايندها را با يكديگر بررسي مي‌كند. با بررسي رابطه بين تمام فرآيندهاي تجاري خود در چارچوب يك سيستم مديريت كيفيت ، مي‌توانيد زمينه‌هاي مناسب براي بهبود و پيشرفت را شناسايي كنيد.

 

اگر مي‌خواهيد به اهداف شغلي خود برسيد ، استفاده از داده‌ها و شواهد براي هدايت تصميم گيري ضروري است. همچنين جمع آوري گزارش‌هاي مناسب و مستند سازي مناسب اقدامات خود نيز ضروري است ، بنابراين در وهله اول داده‌هايي براي كار با آن‌ها داريد. دستگاه‌هاي مديريت كيفيت در اين زمينه خوب هستند و چارچوبي را براي ثبت تمام فرآيندهاي كسب و كار شما فراهم مي‌كنند.

 

صدور گواهينامه ISO 9001 به نفع مشتريان شما است:

 

اين تأييد اين موضوع است كه شما يك فروشنده قابل اعتماد و باكيفيت هستيد

رضايت مشتري تمركز اصلي استاندارد ISO 9001 است

با بازخورد مشتري مي‌توانيد سريع و كارآمد رسيدگي كنيد

برنامه ريزي پيشگيرانه به معناي رسيدگي به مشكلات است قبل از اينكه فرصتي براي مشتريان شما ايجاد كنند

يكي از مهمترين عوامل ايجاد كننده سيستمهاي مديريت كيفيت ، تمركز بر بهبود رضايت مشتري از طريق تعريف نيازها و اهداف آنهاست. سپس بهبود رضايت مشتري منجر به ادامه كار مي‌شود.

 

وقتي به نظر مشتري مي‌رسد كه شما استانداردهاي كيفيت بالاي ايزو 9001 را رعايت كرده‌ايد ، راحت‌تر به شما اعتماد خواهند كرد.

 

نحوه صدور گواهينامه ISO 9001 براي كارمندان شما

 

مشاغل به لطف بهبود عملكرد تجاري از امنيت بيشتري برخوردار هستند

كارمندان به دليل نقشهاي كاملاً مشخص و ساده (كارهايي كه بايد انجام دهند و نحوه انجام آن) رضايت شغلي و شادي بيشتري را در محيط كار گزارش دادند.

منابع آموزشي ، آمادگي و آموزشي به راحتي با برنامه ريزي بهبود يافته و ساختار سازماني در دسترس هستند

پياده سازي سيستم مديريت كيفيت مي‌تواند فرهنگ بهبود مستمر شركت را ارتقا بخشد

كارمندان بيشتر درگير مي‌شوند و نسبت به فرايندهايي كه استفاده مي‌كنند احساس مسئوليت بيشتري مي‌كنند

پرورش فرهنگ بهبود مستمر مي‌تواند با ايجاد احساس اينكه كارگران به‌طور فعال در توسعه ، اجرا و بهبود فرايندهايي كه روزانه استفاده مي‌كنند ، به بهبود روحيه كارگران (و همچنين خوشبختي كلي در محل كار) كمك كند.

 

علاوه بر اين ، جاي منطقي دارد كه افرادي كه در مورد طراحي و بهبود يك روند خاص تصميم مي‌گيرند ، كساني هستند كه درواقع از آن به‌طور روزانه استفاده مي‌كنند.

 

با گردهم آوردن كل نيروي كار براي ايجاد و بهبود فرايندهاي موجود ، شما نه تنها فرهنگ بهبود مستمر را پرورش مي‌دهيد ، بلكه كاركنان را با اهداف كل سازمان همسو مي‌كنيد.

نحوه اخذ گواهينامه ISO 9001

براي دريافت گواهينامه ، شما اساساً بايد سيستم مديريت كيفيت را مطابق آخرين استاندارد ISO 9001 براي راه‌اندازي سيستم مديريت كيفيت پياده سازي كنيد ، و سپس با بررسي اين سيستم مديريت كيفيت توسط يك حسابرس مجاز ادامه دهيد.

 

نتيجه يك گواهينامه است كه معمولاً به مدت سه سال به طول مي‌انجامد و پس از آن سازمان مجبور مي‌شود مجدداً آن را اعتبار سنجي كند.

 

ازنظر فني ، فقط براي سازمان‌ها مي‌توان گواهينامه ISO 9001 را دريافت كرد ، اما براي وضوح ، من بخشي را توضيح داده‌ام كه چگونه يك شخص مي‌تواند به يك سازمان مجاز (CB يا ثبت) تبديل شود تا حسابرسي‌هاي صدور گواهينامه را براي سازمان‌ها انجام دهد.

 

براي سازمانها

بايد به صراحت بيان شود كه ISO 9001 گروهي نيست كه سازمانها بتوانند به آن "بپيوندند". اين‌يك گواهينامه است كه بايد به‌عنوان بخشي از يك فرايند حسابرسي خاص به دست آيد.

 

براي دريافت گواهينامه ISO 9001 ، شما بايد:

 

ساخت و اجراي سيستم مديريت كيفيت مطابق با اصول آخرين استاندارد ISO 9001

براي ارزيابي عملكرد سيستم مديريت كيفيت خود در برابر آخرين استاندارد ISO 9001 ، مميزي توسط يك سازمان معتبر (CB يا ثبت) انجام دهيد.

در صورت موفقيت ، پس از سه سال (و هر سه سال پس از آن) بايد گواهينامه مجدد را تأييد كنيد تا از استاندارد بودن خود اطمينان حاصل كنيد (و همچنين تغييرات جديد در استاندارد)

براي افراد

همانطور كه در بالا گفته شد ، ISO 9001 يك استاندارد شخصي نيست و بنابراين افراد نمي‌توانند "گواهينامه بگيرند". بااين‌حال ، آن‌ها مي‌توانند پس از يك دوره آموزشي 5 روزه ، به حسابرس رسمي تبديل شوند.

https://www.educationstream.org/eportfolios/51/Pgina_de_Inicio/iso___

شهر هوشمند و الزامات اجرايي براي آن

۴۳ بازديد

شهر هوشمند و الزامات اجرايي براي آن

موج مهاجرت از روستا به سمت شهرها كه در در نيمه دوم قرن گذشته به شدت در سراسر جهان افزايش يافته بود همچنان به روند فزاينده خود ادامه مي دهد. آمارها نشان مي دهند كه تا سال ???? نزديك به ?? درصد مردم كشورهاي توسعه يافته و ?? درصد ساكنين كشورهاي در حال توسعه در شهرها سكونت خواهند داشت. از سوي ديگر بر اساس آمار ميانگين مصرف انرژي مي دانيم كه انسان هاي شهرنشين بيش از حد نياز خود از منابع طبيعي استفاده مي كنند و در نتيجه انتظار فاجعه كمبود منابع در سه دهه آينده دور از ذهن نخواهد بود. سوال اساسي اين است كه فناوري شهر هوشمند مي تواند معضلات آينده بشر را تا حدودي برطرف سازد؟

انرژي هوشمندسيستم‌هاي هوشمند انرژي ميزان مصرف انرژي را زير نظر قرار مي‌دهند و آن را با بازدهي بيشتري مديريت و حفظ مي‌كنند. سيسكو برآورد كرده، در شهرهايي كه بر مبناي اطلاعات دقيق كار مديريت مي‌شوند، بازدهي انرژي در ?? سال آينده ?? درصد افزايش مي‌يابد. با استفاده از منابع انرژي تجديدپذير، مديريت ذخاير آب و داشتن يك سيستم مديريت پسماند شهرها مي‌توانند ميزان آلودگي را كاهش داده و انرژي كمتري مصرف كنند. هايك ويژن   

حمل و نقل هوشمند: هدف از حمل و نقل هوشمند اين است كه گزينه‌هايي براي حمل و نقل پايدار فراهم شود. طبق گزارش‌ها يك آمريكايي به طور ميانگين در سال ?? ساعت در ترافيك مي‌ماند. با رشد سريع شهرها، بايد روش‌هاي حمل و نقل جديدي معرفي شود تا جابه‌جايي پويا بماند. به اين ترتيب، براي دولت آمريكا ??? ميليارد دلار در سال صرفه‌جويي مي‌شود. پياده‌‌روي، دوچرخه‌سواري و ديگر روش‌هاي جابه‌جايي تركيبي بعضي از راه‌حل‌هايي است كه مي‌تواند تا حدودي مشكل ترافيك و حمل و نقل را حل كند. پيدا كردن راه‌‌حل‌هاي جديد و بهتر مي‌تواند هزينه‌ها را كاهش دهد و تأثير مثبتي بر محيط زيست داشته باشد.

زيرساخت هوشمند: زيرساخت هوشمند بنيان لازم براي همه‌ي راه‌حل‌هاي هوشمندانه را فراهم مي‌كند. با استفاده از فناوري‌‌هاي جديد براي تبديل داده خام به اطلاعات مي‌توان برنامه‌ريزي‌هاي شهري و منطقه‌ي انجام داد تا براي نيازهايي كه در آينده به وجود مي‌آيد، مناسب باشند. همچنين سيستم‌هاي فعلي را مي‌توان با تحليل داده‌ها، الگوهاي ترافيك و سيستم‌هاي رديابي بهبود داد. نصب دوربين مداربسته   

بهداشت و سلامت هوشمند: براي تطابق با تغييرات در جمعيت شهري، بايد خدمات هوشمندتري در زمينه بهداشت و درمان ارائه شود. روش‌هاي هوشمندتر براي فراهم كردن سرويس‌هاي درمان مي‌تواند هزينه‌ها را كاهش دهد و بين فعالان صنعت بهداشت و درمان ارتباط مؤثري برقرار كند و اطلاعات ضروري بيماران فراهم شود. وقتي پرستاران و پزشكان به اطلاعات بيماران دسترسي داشته باشند، مي‌توانند به شكل‌هاي جديدي با يكديگر همكاري نمايند تا به بهترين نحو از بيماران مراقبت كنند. يك شهر هوشمند در مقايسه با يك شهر سنتي بهتر مي‌تواند نسبت به چالش‌هاي ناشي از افزايش جمعيت واكنش نشان دهد. با بهره‌گيري مؤثرتر از منابع دولت‌ها مي‌توانند هزينه‌ها را پايين بياورند، كيفيت زندگي را ارتقا دهند و نياز نسل‌هاي آينده را برآورده كنند.

خدمات عمومي هوشمند: با برقراري ارتباط ميان شهروندان و مقـامات شهرها مي‌توانند به مكان هايي امن‌تر، پاكيزه‌تر تبديل شوند و استانداردهاي كلي شهر بالاتر بروند. اگر شهروندان اين امكان را داشته باشند كه مشكلات جمع‌آوري زباله يا ديگر مشكلات زيرساختي را گزارش دهند، مقامات مسئول سريع‌تر مي‌توانند دست به كار شوند و مشكلات را حل نمايند. تي وي تي 

فراتر از فناوري حفاظت شهرهاي هوشمند

بسياري از شهرها تقريباً هيچ برنامه‌اي براي ايمن‌تر شدن ندارند. شهرهاي مختلف جهان به شكلي روزافزون در حال گذار هستند تا به شهرهاي هوشمند تبديل گردند: در شهرهايي كه راه‌كارهاي حفاظتي با ساير سيستم‌ها يكپارچه مي‌شوند، مزاياي فناوري فراتر از حفاظت و در ساير فعاليت‌هاي شهر نيز به كار مي‌رود.

اگرچه اين گذار هنوز به طور كامل همه‌گير و رايج نشده است، اما گذار ضروري و مهم بعدي، يعني گذار از شهر هوشمند به شهر شناختي (شهر هوشمندتر از smart city) هم اكنون در حال وقوع است. سه سال پيش، سازمان ملل گزارش كرد كه ?? درصد از جمعيت جهان شهر نشين هستند و تا سال ???? اين رقم به ?? درصد مي‌رسد. براي اين رشد، دلايل بسياري وجود دارد: شهرها مستعد آن هستند كه فرصت‌هاي شغلي و تحصيلي بيشتري را فراهم كنند و همينطور دسترسي بيشتري به امكاناتي نظير حمل و نقل عمومي، ورزش و رويدادهاي فرهنگي بدهند. اين عوامل منجر به رشد شده و متعاقباً خدمات، زيرساخت‌ها و منابع عمومي موجود را زير سؤال خواهد برد. واضح است كه حفظ ايمني شهرنشينان با جلوگيري از رشد جرم و جنايات از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.  قيمت دوربين مداربسته

 

استفاده از داده‌ها و نرم‌افزارها با حسگرهاي متصل

مشكلاتي وجود دارد كه حسگرهاي متصل، داده‌ها و نرم‌افزارها مي‌توانند راه‌كارهاي مفيدي برايشان ارائه نمايند. به طور مثال، دوربين‌هاي ترافيكي متصل به شبكه قادرند وضعيت ترافيك را به صورت آني براي مديران شهر و نيز عموم مردم پخش كنند و مسافران مي‌توانند از يك برنامه‌ي موبايل به داده ها دسترسي يابند و مسير خود را بر طبق آن تنظيم نمايند. محاسبه‌ي هوشمند برق مثال ديگري است كه در آن نظارت و گزارش دهي مصرف انرژي به صورت آني و در لحظه، شهروندان را قادر مي‌سازد تا بازخور ثابتي از تأثير سبك زندگي جديد بر مصرف انرژي و هزينه‌هاي ماهانه‌ي خود دريافت كنند. خدمات رفاهي نيز مي‌توانند از اين داده‌ها بهره‌مند شوند؛ زيرا داده‌ها زمان و مكان‌هايي كه تقاضا زياد است را مشخص مي‌كنند و نيز بخش‌هاي شبكه‌ي توزيع را كه تحت فشار زيادي هستند تشخيص مي‌دهند. تجهيزات دوربين مداربسته

ايجاد هوش عملي

مثال‌هاي ذكر شده، نياز واضح به جمع‌آوري داده‌هاي مرتبط در ابتداي امر را مشخص مي‌كنند و بنابراين توضيح مي‌دهند كه چرا اولويت‌هاي شهر هوشمند بر جمع‌آوري گسترده‌ي داده‌ها (به ويژه ويدئو و تصوير) با كمك راه‌اندازي تعداد زيادي دستگاه‌هاي نظارتي و ضبط، همچون دوربين‌هاي نظارت تصويري و ANPR تأكيد دارد.با اين حال بعضي از آن اولويت‌ها نظير دوربين‌هاي با نور قرمز يا سيستم‌هاي غربالگري مسافران پرواز با كامپيوتر، براي كارهايي فراتر از حفظ امنيت به كار مي‌روند كه ممكن است منابع محدود را اتلاف نموده و به دليل راه‌كارهاي پر هزينه منجر به تأخير در حمل و نقل شهر هوشمند شوند. به عبارت ديگر، تكنولوژي الزاماً منجر به ايمني بيشتر نخواهد شد.اما آيا اين بدان معنا است كه ما مي‌توانيم آنچه نياز داريم را به سرعت بيابيم؟

نگاهي فراتر از فناوري براي نظارت هوشمند

شهرها نيازمند راه‌كارهايي هستند كه به شما در يافتن آنچه نياز داريد كمك كنند (همچون يافتن يك كودك گم شده يا يك مظنون) و «اطلاعات زياد» را به «هوش عملي» تبديل كنند. اين عصر جديد فناوري‌هاي نظارتي همچنين مي‌تواند به تقويت قانون در حفظ نظم و امنيت عمومي كمك كند. هر چه مناطق ديد بيشتر باشد، مشاهده طولاني‌تر خواهد بود و داده‌هاي نظارتي بيشتري را مي‌توانيم ذخيره‌سازي و فهرست كنيم و بنابراين اطلاعات مورد نياز بيشتري را به دست خواهيم آورد. دوربين‌ مداربسته تحت شبكه   

يك پيش‌بيني بارز براي راه‌كارهاي شهر هوشمند وجود دارد. داده‌ها اغلب در يك جهت و از دستگاه‌هاي نظارتي به مقامات دولتي انتقال مي‌يابند كه منجر به بروز تنش‌هايي ميان حريم خصوصي و اهداف دولتي يعني برقراري ايمني و بهره‌وري بالاتر، خواهد شد.

راه‌كارهاي شهر هوشمند براي ايمني عمومي

اين نياز اساسي براي ايمني عمومي، يكي از بزرگ‌ترين فشارهاي موجود است كه ما را به سمت راه‌كارهاي شهر هوشمند هدايت مي‌كند: رويكردهايي كه در جستجوي حل چالش‌هاي شهري به‌وسيله‌ي تكنولوژي‌ها مي‌باشند. تفكر پشت اين اولويت‌ها آن است كه با قابليت اتصال به اينترنت و داده‌هاي آني، مطمئناً مشكلات مربوط به سلامت محيط، اجتماع، اقتصاد و حتي سلامت عمومي بايد بيش از پيش مديريت شوند. اگر تكنولوژي بتواند تمامي صنايع را دستخوش اين گذار كند، چرا نتواند شبكه‌هاي برق را با دوام‌تر، سيستم‌هاي حمل و نقل را كارآمدتر و منابع آب شهري را مقاوم‌تر و پايدارتر كند؟ بي ترديد داده‌هاي بيشتر مي‌توانند تنها منجر به بازدهي بهتري شوند. اگرچه فناوري براي هر شهر ايمن و هوشمندي امري ضروري به شمار مي‌رود، اما اين امر به تنهايي كافي نيست. در حقيقت شهرهاي هوشمند تعيين مي‌كنند كه چگونه به كارگيري نرم‌افزار، حسگرها، ارتباطات و ساير فناوري‌ها مي‌توانند نيازهاي افراد را مرتفع سازند. بهترين دوربين‌ مدار بسته

بدون درك صحيح و واضح، اين تنش‌ها فقط تشديد مي‌شوند؛ زيرا قابليت اتصال بي‌سيم، فناوري‌هاي حسگر و پردازش، دقيق‌تر و ارزان‌تر مي‌شوند و ابزارهاي داده‌هاي بزرگ نظير منابع ابري و فناوري ذخيره‌سازي، قدرت بيشتري به دست خواهند آورد. حتي در شهرهاي هوشمند نيز گفتگو، آناليز دقيق و توافقات از هر فناوري ديگري مهم‌تر و ضروري‌تر است؛ زيرا ساكنين شهرها نه تنها مصرف‌كنندگان خدمات و امكانات عمومي هستند، بلكه شهرونداني با حقوق قانوني نيز مي‌باشند.

  1. http://seowebkar.bestblog.ir/post/48
  2. http://seowebkar.bestblog.ir/post/46
  3. http://seowebkar.bestblog.ir/post/44
  4. http://seokav1.bestblog.ir/post/42
  5. http://seokav1.bestblog.ir/post/50
  6. http://seokav1.bestblog.ir/post/48
  7. http://seokav1.bestblog.ir/post/46
  8. http://seokav1.bestblog.ir/post/44
  9. http://seokav.bestblog.ir/post/36
  10. http://seokav.bestblog.ir/post/44
  11. http://seokav.bestblog.ir/post/42
  12. http://seokav.bestblog.ir/post/40
  13. http://seokav.bestblog.ir/post/38
  14. http://seowebdesigning.bestblog.ir/post/43
  15. http://seowebdesigning.bestblog.ir/post/41
  16. http://seowebdesigning.bestblog.ir/post/39
  17. http://seowebdesigning.bestblog.ir/post/37
  18. http://seowebdesigning.bestblog.ir/post/35
  19. http://seoweb5.bestblog.ir/post/37
  20. http://seoweb5.bestblog.ir/post/35

گواهينامه ISO 9001 چيست؟ نحوه دريافت گواهينامه (براي مبتديان)

۴۷ بازديد

گواهينامه ISO 9001 چيست؟ نحوه دريافت گواهينامه (براي مبتديان)

ISO 9001 يك استاندارد بين‌المللي براي تعريف سيستم مديريت كيفيت (QMS) است. اين استانداردها (يا معيارها) مختلفي را براي تعريف اصول مديريت كيفيت مانند مشتري مداري ، بهبود رهبري و مديريت در سازمان ، بهبود و كنترل فرآيندهاي داخلي و روشهاي كلي بهبود مستمر تعريف مي‌كند.

 

اجازه دهيد هر جز component و گواهينامه ISO 9001 را جدا كنيم.

 

 

ايزو

ISO يا سازمان بين‌المللي استاندارد سازي يك‌نهاد تنظيم كننده استاندارد بين‌المللي است كه در ژنو ، سوئيس مستقر است. اين گروه از نمايندگان مختلف از طيف وسيعي از سازمانهاي استاندارد تجاري ، صنعتي و متعلق به آن تشكيل شده است.

 

اساساً اين سازمان وظيفه تعريف و اجراي همه اين استانداردها را بر عهده دارد.

 

ISO خودش درواقع براي هيچ كاري كار نمي‌كند. كليه گواهينامه‌ها توسط سازمان‌هاي خارجي انجام مي‌شود.

 

9001

عدد بعد از ISO شناسه استاندارد است. ISO 9001 يكي از محبوب‌ترين استانداردهاي ISO است و استانداردهاي دستگاه‌هاي مديريت كيفيت عمومي را تعريف مي‌كند.

 

ISO 9001 بخشي از خانواده ISO 9000 گسترده‌تر است. تمام استانداردهاي موجود در ISO 9000 به مديريت كيفيت اشاره دارد.

 

اساساً اين استاندارد براي كمك به سازمانها در كارآيي و موفقيت بيشتر در تأمين نيازهاي مشتريانشان طراحي شده است.

 

حداقل 1 ميليون شركت و سازمان در بيش از 170 كشور جهان گواهينامه ISO 9001 را دريافت كرده‌اند.

 

درجه

ISO 9001 همچنين تنها استاندارد در خانواده 9000 است كه مي‌تواند گواهي شود. اين گواهينامه الزامي نيست و سازمان‌ها هنوز مي‌توانند بدون دريافت گواهينامه ، به‌طور غيررسمي اصول ISO 9001 را پياده سازي كنند.

 

ازنظر فني ، سازمان‌ها فقط مي‌توانند "گواهينامه بگيرند". بااين‌حال ، افراد مي‌توانند به منظور انجام حسابرسي از سازمان‌ها ، حسابرسان معتبر يا ثبت شده شوند.

 

صدور گواهينامه به‌طوركلي كل سازمان را شامل مي‌شود ، با تأكيد بر امكانات خاص يا بخشهايي كه براي بهبود عملكرد درزمينه? طراحي شده‌اند.

 

در اينجا خلاصه‌اي از مهمترين اطلاعات در مورد استاندارد ISO 9001 آورده شده است:

 

ISO 9001 يك استاندارد بين‌المللي براي سيستم مديريت كيفيت (QMS) است.

ISO 9001 بخشي از خانواده بزرگتر ISO 9000 است.

ايزو 9001 تنها استاندارد قابل اطمينان است. چيزي به‌عنوان "گواهينامه ISO" يا "گواهينامه ISO 9000" وجود ندارد ، فقط "گواهينامه ISO 9001" است.

افراد نمي‌توانند گواهينامه ISO 9001 را دريافت كنند. در عوض ، سازمان‌ها يا شركت‌ها گواهينامه دريافت مي‌كنند.

بااين‌حال ، افراد مي‌توانند براي تبديل شدن به حسابرس اصلي ISO 9001 ، گواهينامه دريافت كنند تا آن‌ها را قادر به حسابرسي ساير شركت‌ها كنند.

اندازه سازمان مهم نيست. مي‌تواند يك نفر باشد يا 100000 نفر.

ISO 9001 يك استاندارد كلي براي مديريت كيفيت است - مهم نيست كه در كدام صنعت فعاليت مي‌كنيد.

ISO 9001 به جاي استاندارد متمركز بر محصول ، يك استاندارد متمركز بر فرآيند است. براي تعريف كيفيت محصول طراحي نشده است (اگرچه اگر روند كار شما خوب است ، بايد محصول شما نيز باشد).

صدور گواهينامه ISO 9001 به چه معناست؟

سازمان‌هاي داراي گواهينامه ايزو 9001 يك سيستم مديريت كيفيت مطابق با تمام الزامات مندرج در استاندارد ISO 9001 را با موفقيت پياده سازي كرده‌اند.

 

بخشي از صدور گواهينامه ISO 9001 اطمينان از شناسايي و فعاليت بر اساس زمينه‌هاي بهبود است. به همين ترتيب ، مي‌توان فرض كرد كه سازمان‌هاي داراي گواهينامه ISO 9001 محصولات و / يا خدماتي را ارائه مي‌دهند كه از استانداردهاي دقيق مديريت كيفيت برخوردار هستند.

سيستم مديريت كيفيت چيست؟

يك سيستم مديريت كيفيت براي استاندارد ISO 9001 اساسي است. در ابتدايي‌ترين حالت ، يك سيستم مديريت كيفيت مجموعه‌اي از اصول يا دستورالعمل‌ها براي روش‌هاي عملياتي استاندارد است كه مي‌توانيد براي اندازه گيري "كيفيت" جنبه‌هاي مختلف كسب و كار خود استفاده كنيد.

 

آن را به‌عنوان مجموعه‌اي از سياست‌ها ، فرآيندها و رويه‌هاي مستند تصور كنيد كه روش ايده آل ارائه محصولات يا خدمات به مشتريان را تعيين مي‌كند. اين سيستم بسيار شبيه به سيستم مديريت فرآيند تجارت است ، مگر اينكه با تأكيد بر كنترل كيفيت.

 

هر سيستم مديريت كيفيت متفاوت و متناسب با نيازها و اهداف شركتي كه از آن‌ها استفاده مي‌كند ، خواهد بود. كاري كه استاندارد ISO 9001 (و به‌طوركلي خانواده ISO 9000) انجام مي‌دهد ارائه مجموعه‌اي از دستورالعمل‌ها براي كمك به شما در طراحي و اجراي يك سيستم مديريت كيفيت موفق است.

 

شما مي‌توانيد يك سيستم مديريت كيفيت را با تقسيم آن به چهار عنصر يا مرحله اساسي درك كنيد:

 

طرح

انجام دادن

چك

عمل كن

البته ، سيستم مديريت كيفيت به تنهايي به‌طور خودكار گواهينامه ISO 9001 را به شما نمي‌دهد ، اما اين چيزي است كه كل گواهينامه بر اساس آن است.

 

علاوه بر 9001 ، استانداردهاي ديگري نيز در خانواده 9000 وجود دارد كه از اجراي سيستم مديريت كيفيت پشتيباني مي‌كنند:

 

ISO 9000 اصول و اصطلاحات استفاده شده در ISO 9001 را تعريف مي‌كند ،

ISO 9004 براي بهبود ميزان موفقيت در سيستم مديريت كيفيت 9001 تنظيم شده طراحي شده است.

 

فروش عمده لنت ترمز

۶۱ بازديد

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت آماده­ ارائه­ ي خدمات فروش عمده­ لنت ترمز به شما مشتريان عزيز مي­باشد و اين تضمين را به شما مي­دهد كه بهترين توليد كننده را براي اين كار انتخاب كرده­ايد. فروش عمده­ لنت ترمز در زمره­ ي تخصص­هاي اين گروه صنعتي خوش نام و خوش آتيه مي­باشد. اين شركت به دليل استفاده از استانداردهاي جهاني بهترين كيفيّت را با نازل­ترين قيمت در اختيار شما قرار مي­دهد. در اين مقاله قصد داريم تا به شما عزيزان شرح دهيم كه چرا بايد به گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت در زمينه­ي فروش عمده لنت ترمز تيگران اعتماد نماييد.

فروش عمده لنت ترمز

دارا بودن از سابقه ­اي درخشان در زمينه­ ي فروش عمده­ لنت ترمز

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت داراي سابقه­اي درخشان در زمينه­ي توليد و تأمين قطعات يدكي خودرو مي­باشد و بيش از ? دهه است كه در اين زمينه فعّاليّت مي­كند. اين گروه صنعتي و بازرگاني سابقه­ي زيادي در زمينه­ي توليد و فروش عمده­ لنت ترمز دارا مي­باشد و از تكنولوژي­هاي روز دنيا براي توليد محصولات خود استفاده مي­كند و به همين دليل است كه خريداران در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز به گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت اعتماد كامل دارند. تنها كافيست تا به نمايندگي­‌هاي معتبر اين گروه صنعتي براي فروش عمده­ لنت ترمز مراجعه كنيد تا از كيفيّت محصولات و بازده آن­ها حيرت زده شويد.

ارائه­ ي گارانتي كتبي معتبر براي تمامي‌لنت­هاي ترمز در هنگام فروش عمده­ لنت ترمز به مشتري

تيگران اولين لنت ترمز توليد شده در داخل ايران مي­باشد كه از ضمانت نامه­ ي معتبر بهره مي­برد و ايده­ي ارائه­ي ضمانت نامه براي لنت ترمز اوّلين بار توسّط اين گروه صنعتي و بازرگاني در بازار اجرا شده است. اين شركت از چندين سال سابقه­ي درخشان در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز بهره مي­برد و به همين دليل تمامي‌جنبه­هاي بازار را مورد ارزيابي قرار داده است تا نياز بازار را به صورت صحيح مورد شناسايي قرار دهد و براي مرتفع كردن اين نياز­ها اقدام نمايد. برخي از لنت­هاي بي­كيفيّت بعد از گذشت مدّتي شروع به توليد دود، بو و يا صدا مي­نمايند كه اين موارد نشان دهنده­ي كيفيّت نا مناسب اين محصولات مي­باشد. چنانچه شما در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز به اين شركت خوش نام اعتماد كنيد از گارانتي محصولات اين شركت برخوردار خواهيد شد. به همين دليل، چنانچه لنت خريداري شده توسّط شما هر كدام از اين ? علّت را دارا بود گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت با كمال ميل اين محصولات را براي شما با نمونه­هاي جديد تعويض خواهد كرد و به همين دليل است كه بسياري از مشتريان اين شركت در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز به اين گروه صنعتي اعتماد كامل دارند. گارانتي كتبي لنت ترمز تيگران به همراه جعبه­ي اين لنت ترمز موجود مي­باشد و نمايندگي­هاي رسمي‌اين شركت در هنگام فروش عمده­ لنت ترمز به شما عزيزان اين گارانتي كتبي را در اختيار شما قرار خواهند داد.

شركت آريا فراز پارت بهترين خدمات فروش عمده­ لنت ترمز به مشتريان خود ارائه مي­دهد!

فروش عمده لنت ترمز

 

عدم ايجاد خوردگي در ديسك چرخ خودرو

خوردگي در ديسك چرخ خودرو از مشكلات شايع استفاده از لنت­هاي ترمز بي­كيفيّت مي­باشد و اين امر مي­تواند هزينه­هاي بسياري را براي مشتريان ايجاد نمايد. گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت در زمينه­ي توليد و فروش عمده­ لنت ترمز از جديد­ترين تكنولوژي­هاي موجود استفاده مي­نمايد و به همين دليل است كه لنت­هاي ترمز توليد شده توسّط اين گروه صنعتي كم­ترين ميزان خوردگي را در ديسك چرخ خودرو ايجاد مي­كنند تا ضمن دارا بودن از مقاومت مناسب، كم­ترين آسيب را به بخش­هاي ديگر سيستم ترمز خودرو وارد كنند. چنانچه براي خريد لنت ترمز تيگران به واحد فروش عمده­ لنت ترمز اين شركت مراجعه كنيد كارشناسان اين شركت تمامي‌اطّلاعات مورد نياز شما را در اختيارتان قرار خواهند داد و شما مي­توانيد از كيفيّت بالا در كنار قيمت مناسب لنت ترمز تيگران  بهره­مند شويد.

اين شركت از بهترين مواد اوليه براي ساخت لنت­ ترمز استفاده مي­كند

فروش عمده لنت ترمز

لنت ترمز پژو تيگران

استفاده از فرمولاسيون پيشرفته براي توليد لنت ترمز تيگران

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت از بهترين و پيشرفته ترين متود­ها و با كيفيت ترين مواد اوليه براي توليد لنت ترمز تيگران استفاده مي­كند و به همين دليل است كه تأمين كنندگان عمده­ي قطعات خودرو براي خريد اين لنت ترمز به واحد فروش عمده­ لنت ترمز اين شركت مراجعه مي­كنند تا از كيفيت بي نظير يك محصول ايران بهره­مند شوند. در ساخت لنت ترمز تيگران از بيش از صد نوع ماده­ ي اصطكاكي مختلف استفاده شده است تا شما از يك ترمز دقيق، امن و مطمئن برخوردار شويد. اين شركت به دليل دارا بودن از سال­ها تجربه در زمينه­ فروش عمده­ لنت ترمز از تجارب گذشتگان در كنار تخصّص مهندسان بهره برده است تا چنين محصول با كيفيتي را براي مصرف شما عزيزان توليد نمايد تا شما عزيزان بيش از پيش با كيفيّت محصولات توليد شده توسّط گروه صنعتي و بازگاني آريا فراز پارت آشنا شويد. لازم به ذكر است كه نمايندگي­هاي اين شركت معتبر در هنگام فروش عمده­ لنت ترمز تمامي‌اطّلاعات مورد نياز شما را در اختيار شما قرار خواهند داد و به اين ترتيب شما عزيزان مي­توانيد خاطره­اي دل­نشين را از همكاري با اين گروه صنعتي با خود به همراه داشته باشيد

 

ملزومات برگزاري وبينار چيست؟

۴۸ بازديد

موارد مهمي وجود دارد كه پيش از برگزاري وبينار و كلاس آنلاين بايد آن‌ها را مد نظر قرار بدهيد. در اين مطلب ملزومات برگزاري وبينار و يك از پلتفرم هاي عالي جهت برگزاري كلاس مجازي را معرفي مي كنيم.

1. مدت زمان برگزاري وبينار

زمان اغلب وبينارها بين 45 تا 60 دقيقه و ساختار اغلب آن‌ها به اين ترتيب است كه ميزبان يك موضوع مشخص را معرفي مي‌كند، دقايقي به پرسش و پاسخ مي‌گذرد و در نهايت به يك sales pitch (سخنراني كوتاه براي ترغيب مخاطب به خريد) ختم مي‌شود.

بنابراين ابتدا بايد يك موضوع مشخص براي وبينار خود پيدا كنيد. اين موضوع بايد مورد علاقه مخاطبانتان باشد، لذا بهتر است كه نگاهي به پرسش‌هاي رايج مشتريان و دنبال كنندگان كنوني خود داشته باشيد و ببينيد كه چه موضوعات و مسائلي بيشتر مطرح شده‌اند. اگر به دنبال استفاده از وبينار در راستاي بازاريابي و فروش هستيد موضوع آن بايد با كسب‌وكار شما مرتبط باشد.

پس از تعيين موضوع، بايد رئوس مطالب آن را مشخص كنيد و سپس با استفاده از برنامه‌هايي مانند پاورپوينت، يك مجموعه اسلايد براي آن بسازيد. دقت كنيد كه براي تبليغ وبينار نيز بايد يك برنامه بازاريابي داشته باشيد. به عنوان نمونه در اين راستا مي‌توانيد از ايميل، شبكه‌هاي اجتماعي، وب‌سايتتان و تبليغات پولي استفاده كنيد. پس از پرداختن به اين جزئيات مي‌توانيد به سراغ مسائل فني برويد.

2. ملزومات فني برگزاري وبينار

مسائل فني كه بايد براي برگزاري وبينار به آن‌ها توجه داشته باشيد عبارت‌اند از:

- پلتفرم وبينار

يكي از اولين اقدامات فني، انتخاب پلتفرم يا يك سرويس دهنده براي برگزاري وبينار است. خوشبختانه در اين زمينه كمبودي وجود ندارد و گزينه‌هاي متنوعي (از رايگان گرفته تا پلتفرم‌هايي با هزينه‌هاي بسيار بالا) در دسترس قرار دارد.

تقريباً تمامي پلتفرم‌هاي پولي، امكانات تعاملي مانند گفتگوي زنده، نظرسنجي و امكان به اشتراك گذاري صفحه نمايش و وبكم را در اختيار ميزبان قرار مي‌دهند. به علاوه، اين امكان را نيز به شما مي‌دهند تا وبينار را ضبط كنيد و براي آن برنامه بازپخش تعيين كنيد. قيمت هر سرويس عمدتاً بر اساس تعداد شركت كنندگان در وبينار تعيين مي‌شود.

البته چنانچه بودجه محدودي داريد مي‌توانيد از قابليت پخش زنده شبكه‌هاي اجتماعي مختلف و از جمله يوتيوب نيز استفاده كنيد. مشكلي كه در رابطه با اين پلتفرم‌ها وجود دارد اين است كه اساساً براي برگزاري وبينار ساخته نشده‌اند و لذا هر كدام شما را با محدوديت‌هاي خاصي روبرو مي‌كنند.

يكي از پلتفرم هاي كه شما مي توانيد كلاس خود را به رايگان در آن ايجاد كنيد پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) مي باشد.

در ايلرنو مي توانيد در 30 ثانيه كلاس آنلاين ايجاد كنيد.

- دوربين

مورد ديگري كه به آن نياز داريد يك دوربين است تا مخاطبانتان بتوانند شما را ببينند. از اين طريق، امكان ايجاد رابطه بهتر و نزديك‌تري با مخاطب فراهم مي‌شود و برند شما شخصيت پيدا مي‌كند.

چنانچه دوربين مناسبي در دسترستان نيست مي‌توانيد از وبكم لپ‌تاپتان استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه وبكم داخلي لپ‌تاپ كيفيت و امكانات زيادي ندارد. به علاوه، مي‌توانيد از يك دوربين يا وبكم USB بهتر استفاده كنيد تا كنترل بيشتري بر روي موقعيت دوربين داشته باشيد. دقت كنيد كه كيفيت تصوير در وبينار بسيار مهم است و وجود تنظيمات بيشتر در دوربين انتخابي شما مي‌تواند به عامل مهمي در جذابيت و بهبود هرچه بيشتر آن تبديل شود.

- ميكروفون

ميكروفون ابزار ديگري است كه در برگزاري وبينار به آن نياز خواهيد داشت. در اينجا نيز همانند دوربين، گزينه‌هاي متنوعي در دسترس شماست كه با توجه به بودجه و تمايل خودتان مي‌توانيد انتخاب كنيد؛ فقط دقت داشته باشيد كه ميكروفون‌هاي داخلي به دليل كيفيت پايين و نويز بالا به هيچ وجه گزينه مناسبي محسوب نمي‌شوند.

- ارتباط اينترنتي

سرعت اينترنت شما نقش مهمي در رواني و كيفيت وبينارتان خواهد داشت. حالت ايده آل، سرعت دانلود و آپلود بين 4Mbps و ترجيحاً 15Mbps است.

سرعت اينترنت خود را با ابزارهايي مانند سايت SpeedTest.net امتحان كنيد و در صورت لزوم با سرويس دهنده خود در مورد افزايش آن گفتگو كنيد.

منبع: پلتفرم برگزاري وبينار و كلاس مجازي ايلرنو (elearno.ir)

 

دانلود آهنگ امير قمي دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم

۵۴ بازديد

دانلود آهنگ امير قمي دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم

هم اكنون لذت ببريد از دانلود آهنگ امير قمي به نام دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

608t_m1.jpg

Download New Music: Amir Ghomi – Delbare Nazam With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: امير قمي
نام آهنگ: دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم
منبع  :

https://isongs.ir/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%A8%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%AC%D9%84%D9%88-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA/