روانشناسي باليني

۳۴ بازديد

روانشناسي باليني

 

روانشناسي باليني تخصص روانشناسي است كه مراقبت هاي مداوم و جامع بهداشت رواني و رفتاري را براي افراد و خانواده ها ارائه مي دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتني بر تحقيق اين يك تخصص در گستردگي است - كه به طور گسترده شامل آسيب شناسي رواني شديد است - و با جامعيت و ادغام دانش و مهارت از طيف وسيعي از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسي مناسب مشخص مي شود. حوزه روانشناسي باليني شامل همه سنين ، تنوع هاي مختلف و سيستم هاي متنوع است.

 

دانش علمي و نظري پيشرفته آلماني به تخصص

درك آسيب شناسي رواني و ملاحظات تشخيصي / مداخله اي. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درك جامع از آسيب شناسي رواني. ارزيابي: توانايي ادغام و تركيب داده هاي آزمون شخصيت با اقدامات ارزيابي استاندارد ديگر. مشاوره: توانايي مشورت با ساير سلامت و بهداشت رفتاري متخصصان و سازمانهاي مراقبت در مورد آسيب شناسي رواني شديد ، خودكشي و خشونت. پايگاه تحقيق: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به آن زمينه ها كه متمايز از روانشناسي باليني است.

پارامترهايي براي تعريف عملكرد حرفه اي در روانشناسي باليني:

جمعيت ها

روانشناسي باليني به عنوان يك تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمينه هاي قومي ، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ، و همچنين گروه ها و جوامع خدمات ارائه مي دهد.

 

مشكلات / مسائل

تخصص روانشناسي باليني به مسائل مربوط به سلامت رفتاري و رواني افراد در طول عمر مي پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاري فكري ، احساسي ، رواني ، اجتماعي و رفتاري. ناتواني و ناراحتي. مسائل مربوط به سازگاري جزئي و همچنين آسيب شناسي رواني شديد.

رويه ها

ارزيابي: مصاحبه تشخيصي ، ارزيابي رفتاري ، تجويز و تفسير اقدامات آزمون رواني مداخله (سطوح اوليه ، ثانويه و عالي): خدمات باليني به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرين بين حرفه اي و درون حرفه اي با ساير متخصصان و سازمان هاي بهداشت و رفتار رفتاري تحقيقات: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به روانشناسي باليني.

 

روانشناسي كاربردي

تجزيه و تحليل رفتار كاربردي باليني جامعه ، مصرف كننده ، مشاوره ، انتقادي ، آموزشي ، محيطي ، ارگونومي ، قانوني ، بهداشتي ، انساني ، صنعتي و سازماني ، روان سنجي ، حقوقي ، پزشكي ، نظامي ، موسيقي ، بهداشت حرفه اي،

"پزشكي روانشناسي" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي مجله ، به پزشكي روانشناسي مراجعه كنيد.

روانشناسي باليني يكپارچه سازي علم ، نظريه و دانش باليني به منظور درك ، پيشگيري و تسكين ناراحتي يا اختلال عملكرد روانشناختي و ارتقاء رفاه ذهني و توسعه شخصي است. محوري در عمل ، ارزيابي روانشناختي ، فرمول بندي باليني و روان درماني است ، اگرچه روانشناسان باليني همچنين در تحقيق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانوني و توسعه و مديريت برنامه مشاركت دارند.. در بسياري از كشورها ، روانشناسي باليني يك حرفه بهداشت روان تنظيم شده است.

 

اين رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولين كلينيك روانشناسي در دانشگاه پنسيلوانيا توسط لايتنر ويتمر آغاز شده است. در نيمه اول قرن بيستم ، روانشناسي باليني بر ارزيابي روانشناختي متمركز بود و توجه كمي به درمان داده شد. اين امر پس از دهه 1940 هنگامي كه جنگ جهاني دوم منجر به افزايش تعداد پزشكان آموزش ديده شد ، تغيير كرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشي اصلي در ايالات متحده توسعه يافته است - Ph.D. مدل علوم باليني (تمركز زيادي بر تحقيقات دارد) ، دكتري. مدل علم پزشك (ادغام تحقيقات و عمل علمي) ، و Psy.D. مدل پزشك-محقق (با تمركز بر نظريه و عمل باليني). در انگلستان و جمهوري ايرلند ، دكتراي روانشناسي باليني بين دو مدل اخير قرار مي گيرد ، در حالي كه در بيشتر سرزمين اصلي اروپا ، آموزش در سطح كارشناسي ارشد و عمدتا روان درماني است. روانشناسان باليني در ارائه روان درماني متخصص هستند و به طور كلي در چهار جهت اصلي نظري - روان پويايي ، انساني ، آموزش مي بينند.

 

بيشتر بخوانيد...

 

ويژگي هاي اصلي خريد آپارتمان در لونت استانبول

۴۳ بازديد

ويژگي هاي اصلي  خريد آپارتمان در لونت استانبول

  • بالكن
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • سينما
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر

 

توضيحات ملك براي خريد در لونت استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري در استانبول را كه به تازگي تكميل شده است، به خريد خانه در تركيه برساند. اين مجموعه در محلي خوب و مركز شهر و در منطق? باپرستيژ لونت قرار دارد و تا شمال ميدان تكسيم 15 دقيقه فاصله است.

محل? لونت در جنوب خريد آپارتمان در ماسلاك و شمال خريد ملك در استانبول در تركيه قرار دارد و محله اي اعياني و تجاري شلوغ محسوب مي شود و در فاصل? كوتاهي از غرب سواحل تنگ? بسفروس و پل هاي آن كه به سمت استانبول آسيايي مي رود، قرار دارد.

به دليل واقع شدن اين محل در مركز شهر، سرمايه گذاران خارجي را به خود جذب كرده است. قيمت ملك در اين منطقه در كل بالا است و به همان نسبت اجاره هاي آن نيز گران است و بسياري از كارمندان كه پايه حقوق بالايي دارند، اين محل را براي زندگي دائمي انتخاب مي كنند تا رفت و آمدشان به محل كار به حداقل برسد. همچنين اين منطقه به دليل دسترسي آسان به مناطق ديدني مركز شهر و دسترسي آسان به فرودگاه كه كمتر از 40 دقيقه است، توريست هاي زيادي را به خود جذب مي كند.

m5_kbj6.jpg

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در استانبول

اين پروژه متشكل از آپارتمان هاي هوشمند در لونت براي فروش گذاشته شده است. با خريد ملك در لونت استانبول كه در فاصل? يكساني از دو بزرگراه TEM و E-5 و خط متروباس قرار دارد و ظرف 6 تا 7 دقيقه مي توان به آنها رسيد. 12 دقيقه تا فاتيح سلطان محمت و پل شهداي 15 جولاي بر روي بسفروس فاصله است. نزديك ترين ايستگاه مترو با 3 دقيقه پياده روي قابل دسترس است و بهترين نقط? شهر براي دسترسي به ساير نقاط به حساب مي آيد. با خريد ملك در لونت استانبول كه  35 دقيقه تا فرودگاه جديد، 8 دقيقه تا مسلك، 15 دقيقه تا ميدان تكسيم و 25 دقيقه تا پل گالاتا كه به سلطان احمد مي رود، فاصله است.

قيمت اجاره خانه در استانبول امكانات رفاهي محلي بسيار عالي است. با خريد ملك در لونت استانبول با پاي پياده مي توانيد به راحتي به فروشگاه ها، سوپرماركت ها، مدرسه، بانك و خودپرداز، داروخانه، بار، كافه، رستوران و حتي يك بيممارستان خصوصي برسيد. همچنين براي رفتن به بيمارستان هاي خصوصي و دولتي ديگر و تعدادي دانشگاه مي توانيد از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنيد. با يك رانندگي كوتاه مي توانيد به مراكز خريد بسيار عالي برسيد و تا نزديك ترين مركز خريد تنها 2 دقيقه فاصله است.

اين مجموع? مدرن و كوچك داراي گيت ورودي است و در زميني به مساحت 900 مترمربع ساخته شده است و تاريخ تكميل نهاييي آن تا پايان مارس 2021 است و كارهاي پاياني آن در حال انجام است. اين مجموعه متشكل از تنها يك بلوك آپارتمان مدرن است كه داراي نماي كاملاً شيشه اي است. اين بلوك در 15 طبقه است و 138 آپارتمان لوكس را در خود جاي داده است. هر آپارتمان از 1 تا 3 اتاق خواب دارد كه رخي استاندارد و برخي دوبلكس هستند. سازند? معروف آن اين اطمينان را به شما مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي تركيه در مورد زلزله، امنيت گاز و آتش سوزي و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف رعايت خواهد شد.

 

با خريد آپارتمان در لونت استانبول بعد از اقامت ساكنين و مهمانان در مجموعه، آنها از امكانات زير كه در محل موجود هستند، برخوردار خواهند شد:

  • استخر زنانه مردان? سرپوشيده
  • استخر كودكان
  • محل بازي كودكان
  • مركز تناسب اندام
  • سوناي مردانه و زنانه
  • حمام تركي مردانه و زنانه
  • گاراژ پاركينگ سرپوشيد? امن
  • اتاق سينما
  • اتاق بازي
  • اتاق جلسات
  • اتاق خشكشويي
  • پذيرش 24 ساعته
  • رستوران روي بام با ويوي شهر
  • آسانسور
  • انرژي الكتريكي خورشيدي مشاع
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • سيستم تصفي? آب
  • خدمات نظافت
  • آپارتمان مهمان

براي آرامش خاطر و امنيت شما عزيزان تمامي فضاها با دوربين مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته محافظت مي شود.

واحدهاي موجود و قيمت خريد آپارتمان در لونت استانبول

قيمت خريد آپارتمان 1 خوابه 72 تا 76 مترمربع قيمت از 1200000 تا 1630000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان 2 خوابه 86 تا 110 مترمربع قيمت از 1450000 تا 2220000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان دوبلكس 3 خوابه 136 مترمربع قيمت 2920000 لير تركيه

 

طراحي آپارتمان ها در لونت استانبول

ورودي آپارتمان ها از لابي پذيرش است و با راه پله يا آسانسور مي توان به طبقات مختلف رسيد. خانه هااز طريق آيفون تصويري به ورودي اصلي متصل شده اند و واحدها براي امنيت بيشتر درب ورودي فولادي دارند.

با خريد ملك در لونت استانبول كه معماري آپارتمان ها باز طراحي شده و هر خانه داراي آشپزخانه اي مدرن و وسايل و سطوح كاري باكيفيت است و لوازمي همچون اجاق گاز، فر و هود در آن تعبيه شده است.

هر آپارتمان سيستم گرمايش گازي مركزي خواهد داشت و تمام اتاق ها داراي زيرساخت نصب تهوي? هوا هستند. تمام پنجره ها و درب هاي پاسيو بهبالكن هاي فرانسوي باز مي شوند و ويويي بي نظير از شهر دارند.

حمام ها داراي تجهيزات مدرن و جاحوله اي گرم هستند و كف واحدها با سراميك يا لمينيت گرم باكيفيت پوشيده مي شود.

هر آپارتمان مجهز به سيستم هوشمند خانگي كامپيوتري است و شما مي توانيد از راه دور و با استفاده از اينترنت در هر نقطه اي از دنيا به آن دسترسي داشته باشيد. همچنين خانه ها داراي ردياب دود و آب پاش و زيرساخت اينترنت فيبر نوري هستند.

اين مجموعه در مركز شهر استانبول قرار دارد و خانه اي ايده آل براي سفرهاي كاري و تفريحي يا زندگي دائمي و همچنين انتخابي عالي براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شود، زيرا اجاره بهاي سالان? آن بالا است، تنها دقايقي با مركز شهر فاصله دارد، امكانات بسيار، دسترسي راحت به شهر و فرودگاه، امكانات محلي عالي و ويوي زيبايي از شهر دارد.

 

براي خريد آپارتمان در لونت استانبول و كسب جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

۵۰ بازديد

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۴۱ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

 

 

انواع درب حياط ساده و شيك

۴۶ بازديد

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

۴۸ بازديد

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

تلويزيون ال اي دي و ال سي دي ال جي در اينچ هاي ميان رده، در دو سايز اختصاصي ال جي يعني ?? و ?? توليد مي شوند و در بخش مدل كد، عبارت با اينچ تلويزيون شروع مي شود و در پي آن سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه ??LN5420 تلويزيون ال اي دي الجي در سايز ?? اينچ و از سري LN است.

در ميان انبوه توليدات ال جي در طي چند سال گذشته مواردي از ضعف در طراحي و توليد ديده مي شود كه سري LN و ضعفي كه در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترين اين نمونه هاست كه بعلت استفاده از LED هاي بي كيفيت در مدت كوتاهي دچار نقص شده و مصرف كننده را راهي تعميرگاه تلويزيون مي كند. تعمير بكلايت تلويزيون ال جي يكي از مشكلات شناخته شده در بين كارشناسان تلويزيون در طي چند سال گذشته شده است.

روشن و خاموش شدن متوالي تلويزيون ال جي

در اين حالت تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجدد خاموش مي شود كه در اصطلاح تعمير تلويزيون به اين حالت reboot شدن گفته مي شود. در اين حالت معمولا مين برد تلويزيون دچار نقص شده و راه حل تعمير تلويزيون از تعويض نرم افزار تا تعويض كامل برد را شامل مي شود. اين مشكل در بسياري از مدل هاي تلويزيون ال اي دي ال جي مثل سري LB و LED و LED ديده مي شود.

قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد:

اين مشكل بيشتر در سري LN و مخصوصا مدل هاي بدون ضمانت و اصطلاحا بانه اي ديده مي شود و مشكل در بخش بك لايت تلويزيون و يك ضعف كارخانه اي است كه با تعمير بكلايت تلويزيون و اصلاحاتي كه روي تلويزيون شما انجام خواهد شد درصد احتمال مشكل بسيار كم مي شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

مشكل تلويزيون هاي ال جي به مدل ??LN5420 و ??LN5420:

تلويزيون هاي سري LN بيشتر در بخش پاور و بك لايت دچار مشكل مي شوند به اين صورت كه صدا دارند ولي تصوير ندارند كه مشكل در منزل و محل شما برطرف و به مدت يك ماه ضمانت مي شود. اين مدل كه مشكل بك لايت در آن ها متداول است نياز به تغيراتي روي بردهاست كه اشكال برطرف شود و مشكل تكرار نشود.

تلويزيون در حالت HDMI تصوير ندارد

مشكل اين سري از تلويزيون ها بيشتر در بخش بك لايت تلويزيون است كه تعمير بك لايت تلويزيون در محل مشتري صورت مي گيرد.اين سري از تلويزيون ها كه داراي ريسيور مي باشند در بعضي موارد دچار مشكل بخش حافظه مي شوند و بعد از هر بار خاموش و روشن شدن تلويزيون بايد تنظيمات تكرار شود. تعمير با ضمانت يك ماهه صورت مي گيرد.

تلويزيون خود به خود خاموش مي شود:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

تلويزيون زمان كار كردن هنگ مي كند و خاموش و روشن مي شود:

هنگ كردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين است. مشكل برد مين ال اي دي ال جي قابل تعمير است كه در منزل صورت مي گيرد و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در بيشتر موارد تعمير مي شوند.