چرا چاپ ديجيتال کتاب؟

۵ بازديد


چرا چاپ دیجیتال کتاب؟
برخی از دوستان نویسنده و مترجم که تازه شروع به‌کار کرده‌اند و برای شروع تمایل دارند قلم خود را محک بزنند معمولا مایل به چاپ کتاب با تیراژ کم هستند. یا دانشجویانی که جهت ارائه پایان نامه خود، دلیلی برای چاپ در تعداد بالا ندارند.

گاهی هم نویسندگان و مترجمان تمایل به چاپ با تیراژ کم دارند، تا ابتدا از کیفیت چاپ مطمئن شوند سپس اقدام به چاپ نهایی کنند.

دانشجویانی که اثری جدید و نوآورانه  گردآوری یا خلق کرده‌اند و نگران هستند که مبادا از اثر آن‌ها دزدی و سوء استفاده شود می‌توانند جهت ثبت اثر به نام خود کتاب‌شان را با تیراژ کم چاپ کنند.

دوستانی که می‌خواهند سنجش بازار را انجام بدهند و بعد در صورت موفق بودن، اثر خود را گسترده‌تر منتشر کنند.

نویسندگان و مترجمانی که می‌خواهند تعدادی از کتاب‌های‌شان را تقدیم افرادی کنند و تمایل دارند این تعداد کتب‌ها ویژه‌تر چاپ شود.

بنا به هر دلیل دیگری نویسنده و مترجم ممکن است مایل باشد که کتابش را با تیراژ کم چاپ کند؛ با وجود چاپ دیجیتال چاپ کتاب با تیراژ کم، هزینه‌ی پایینی دارد و راهگشاست.
در ادامه پارامترهای موثر در قیمت چاپ دیجیتال کتاب را با هم می‌خوانیم.

https://shabdaprint.com/%d8%b5%d9%81%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-%d8%b5%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.