از تليسان براي ماشين باتري اسدي بخريم يا از اتمي ؟

۴۴ بازديد

 

 

از تليسان براي ماشين باتري اسدي بخريم يا از اتمي ؟

 

 

 

3_ckji.jpg

 

 

تفاوت باتري خشك يا اسيدي از نظر تليسان ؟

 

به تحليل كارشناسان برقي شركت تليسان شدت جريان خروجي يك باتري نو و كاملا سالم حدود ?? تا ?? آمپر است.

 زماني كه اين مقدار آمپر به استارتر موتور خودرو وارد مي‌شود، پيشرانه به سرعت و راحتي روشن مي‌شود؛ اما زماني كه عمر مفيد باطري به پايان برسد، ميل لنگ ديگر نخواهد چرخيد و اين نشان دهنده پايان عمر باتري خودروي شما است.

 

يك باتري معمولي بين ? تا ? سال عمر مي‌كند، اما براي احتياط توصيه مي‌شود كه پس از گذشت ? سال، حتي در صورت استارت خوردن طبيعي، آن را تعويض كنيد تا از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري شود.

 

باتري‌هاي خودرو از نظر ساختمان دو نوع هستند:

 

باتري‌هاي اسيدي

 

در قديم به اين باتري ها , باتري تر ميگفتند و امروزه با باتري اسيدي ياد ميشود نوع قديمي باتري بوده و نشانه آن وجود ? درب روي باتري است كه با باز كردن ? درب بايد سطح الكتروليت را ببينيد و در صورت كسر الكتروليت بايستي آب مقطر اضافه كنيد پس نياز به نگهداري و بازديد دارد.

 

يك باتري سربي اسيدي معمولي از تعداد صفحه‌ سربي كه به صورت لايه لايه در كنار يكديگر قرار گرفته اند، تشكيل شده كه مجموعه آن‌ها در محلول آب و اسيد سولفوريك قرار دارند.

 

باتري اسيدي

 

از ويژگي‌هاي باتري‌ اسيدي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

ارزان‌تر هستند.

 

نگهداري بيشتري نيازمندند.

 

به تدريج ضعيف مي‌شوند، از روي ضعيف شدن استارت خودرو، مي‌توان پايان يافتن عمر باتري را پيش‌بيني كرد.

 

باتري‌هاي خشك (اتمي)

 

اين نوع باتري در ايران به نام باتري اتمي شهرت يافته و همه فكر مي‌كنند اين نوع باتري الكتروليت (اسيد) ندارد! در صورتي كه الكتروليت دارد، اما با توجه به جنس خاص صفحات درون آن، نيازي به نگهداري و افزودن آب مقطر ندارد.

 

رنگ نشانگر نصب شده روي باتري مي‌تواند وضعيت باتري را با دقت نسبتا خوبي نشان دهد، اما مشكل اين باتري‌ها اين است كه متاسفانه به شكل ناگهاني از كار مي‌افتند و ممكن است شما را در وضعيت نامناسبي قرار دهند.

 

از اين رو، اگر اهل گذر به مناطق دور افتاده يا خارج شهر هستيد، بهتر است يا نسبت به تعويض زود هنگام باتري خشك اقدام كنيد يا از باتري‌هاي اسيدي استفاده كنيد. در نتيجه از ويژگي‌هاي باتري‌هاي خشك يا اتمي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

گران‌تر هستند.

 

نگهداري كمتري نيازمندند.

 

امكان دارد به شكل ناگهاني از كار بيفتند و شما را غافلگير كنند!

 

خريد باتري خودرو ار تليسان

 

باتري‌هاي خودرو در مشخصات مختلفي عرضه شدند كه بر قيمت آن‌ها تاثير مي‌گذارد؛ مقدار آمپر باتري، نوع باتري، برند باتري، كشور سازنده و غيره.

شما ميتوانيد باتري ماشين خود را از فروشگاه هاي در سطح شهر خريداري كنيد و يا اينكه بصورت اينترنتي خريد خود را ارتجام بدهيد

البته يكي از معروف ترين اين شركت ها كه فروش اينترنتي باتري ماشين را انجام ميدهد وب سايت تليسان ميباشد و شما ميتوانيد براي تخفيف خريد باتري ماشين از اين وب سايت خريد كنيد

 

 

شغل تعميرات پكيج چيست و چه درآمدي دارد؟

۴۶ بازديد

شغل تعميرات پكيج چيست و چه درآمدي دارد؟
توجه داشته باشيد كه اين روز ها يكي از مشاغل پر درآمد، شغل نصب و تعميرات پكيج مي باشد كه در شمار مشاغل فني قرار دارد و بازار كار آن نيز بسيار خوب مي باشد.
حتما شما هم اين موضوع را مي دانيد كه در حال حاضر مزاياي زيادي در پكيج هاي ديواري وجود دارد كه به نسبت ساير سيستم هاي گرمايشي ميزان درخواست از سوي مشتري جهت نصب آن افزايش پيدا كرده است ، به عنوان مثال تعمير پكيج در تهران در حال حاضر بيشترين تقاضا را در كشور دارد ؛ در نتيجه با ميزان افزايش تقاضا به منظور نصب پكيج قطعاً سرويس دهي و تعميرات اين گونه ابزار نيز زياد مي شود ؛ از اين رو شغل پكيج ديواري امروزه به يكي از بهترين و پر درآمد ترين شغل هاي فني تبديل شده است. در صورتي كه شما يك برنامه‌ريزي درست و همچنين نحوه نصب و آموزش تعميرات پكيج را دارا باشيد خيلي زود مي توانيد در اين زمينه موفقيت زيادي را كسب نموده و همچنين سودهاي كلاني به دست آوريد.
در صورتي كه شما دوست داريد شغل هاي فني را انجام دهيد و مي خواهيد به بازار كار اينگونه از شغل ها وارد شويد بايد توجه داشته باشيد كه نصب نمودن پكيج و تعميرات آن از جمله بهترين شغل هاي فني به شمار مي رود كه پس از كسب تجربه مي توانيد به خوبي از اين شغل در آينده استفاده كنيد و درآمد هاي زيادي را به دست آوريد.
در حال حاضر پكيج هاي ديواري با توجه به اين كه مقرون به صرفه تر است و مزاياي زيادي دارد همانگونه كه بيان شد بر ميزان درخواست استفاده از اينگونه پكيج ها روز به روز افزوده مي شود و شما از اين طريق مي‌ توانيد بر ميزان درآمد خويش بيفزاييد ؛ به عنوان مثال پروژه هاي ساختماني به گونه اي است كه حتماً جهت گرمايش از اينگونه وسايل استفاده مي كنند.
 به طور كلي اينكه اين پكيج ها داراي مزيت هاي زيادي است همواره موجب شده تا ساختمان هاي قديمي نيز به سمت و سوي اين سيستم گرمايشي جذب شوند و سيستم گرمايشي پيشين خود را تغيير دهند ؛ بنابراين اين مسئله نشان از كيفيت و امكانات ويژه اين پكيج دارد.
ممكن است همواره اين سوال برايتان مطرح شود كه به چه ميزان مي توان از شغل فني تعمير پكيج ديواري درآمد به دست آورد ؟
در پاسخ مي توانيم بگوييم بسته به مهارت، تجربه، تخصص و توانايي كه شما در اين زمينه داريد مي توانيد درآمد هاي زيادي را كسب نماييد ؛ به عبارت ديگر هر چقدر ميزان توانايي، تجربه و تخصص شما در اين زمينه بيشتر باشد ؛ بنابراين شما درآمد بيشتري مي توانيد كسب كنيد. شهر تهران به عنوان يك كلان شهر قطعاً نياز به افراد تعمير كار در زمينه پكيج و نصب آن دارد و افراد زيادي و همچنين ساختمان ‌هاي بيشماري در اين شهر وجود دارد كه به دنبال استفاده از پكيج و خدمات مربوط به آن هستند. در حقيقت شما به عنوان يك شخص نصاب پكيج و تعمير كار مي توانيد كار خود را در اين گونه از كلان شهر ها آغاز نماييد.
بهتر است بدانيد يكسري عواملي وجود دارد كه تاثير زيادي در كسب درآمد در شغل فني تعمير كار پكيج مي گذارد، به عنوان مثال از اين عوامل مي ‌توان كيفيت ارائه خدمات، مشتري مداري، تبليغات، ساعت هاي كاري و قيمت ارائه شده را نام برد.
به طور كلي نصاب و تعميركار پكيج ديواري به شخصي اطلاق مي شود كه موفق به كسب مهارت هاي مورد نياز در نصب نمودن تمامي برند ها و مدل هاي پكيج ديواري را شده باشد و همچنين توانايي برطرف نمودن بسياري از مشكلات ايجاد شده در پكيج ديواري را داشته باشد و آن ها را عيب يابي و تعمير سازد ؛ در نتيجه به منظور كسب موفقيت در بازار كار شغل فني تعمير كار پكيج نخستين گام كسب مهارت مي باشد.
همانگونه كه مي دانيد معمولاً پكيج هاي ديواري با استفاده از گاز شهري كار مي ‌كند ؛ در نتيجه همين مسئله باعث مي‌ شود كه اين شغل بسيار حساس به نظر آيد، بنابراين بي احتياطي به هنگام نصب و يا تعميرات پكيج احتمالاً خسارت هاي مالي و جاني ممكن است به بار آورد. پس توجه داشته باشيد كه اين مسئله يعني رفع مشكلات پيش آمده و عيب يابي پكيج از توان افراد عادي خارج مي باشد و تنها نصب صحيح و تعويض قطعات و همچنين تعمير دستگاه پكيج در توان افراد ماهر در اين زمينه مي باشد، يعني آن دسته از افرادي كه به عنوان تعمير كار حرفه اي شناخته مي شوند و از تجربه مهارت و دانش زيادي در اين حوزه برخوردار هستند. در نتيجه به هنگام تعمير يا نصب دستگاه پكيج حتماً از افراد حرفه‌ اي در اين زمينه بخواهيد تا اين كار را برايتان انجام دهند.
ممكن است بگوييد چگونه مي توان در زمينه نصب و تعمير پكيج دانش فني مربوطه را فرا گرفت ؟
 بهتر است بدانيد گذراندن دوره آموزش تعمير پكيج به صورت كاملاً حرفه‌اي معمولاً در آموزشگاه هاي معتبر برگزار مي شود، شما با شركت در اين گونه از كلاس ها هم مي توانيد گواهينامه مربوط به اين شغل فني را كسب كنيد و هم قادر خواهيد بود مدرك مورد نياز را به دست آوريد. با انجام چنين مراحلي خيلي زود به يك نصاب حرفه‌ اي و تعميركار ماهر شغل فني نصب پكيج تبديل مي شويد.
يكي از مهم ترين موضوعات جهت كسب موفقيت در بازار كار شغل فني نصب پكيج و تعمير آن مي توان مشتري مداري را عنوان كرد.
اگر قصد داريد در اين شغل حرفه اي شويد بايستي حتماً پيش از همه مشتري مداري را ياد بگيريد كه بدين منظور بايستي به خواسته ها و نياز هاي مشتريان توجه كافي داشته باشيد، همچنين رفتار درست و احترام گذاشتن به آنان در اولويت شما باشد. همواره سعي كنيد تا عيب هاي پكيج را در مدت زمان اندكي برطرف سازيد و نسبت به قولي كه به مشتري خود مي دهيد خوش قول باشيد ؛ يعني سر موقع به رفع مشكلات موجود در پكيج مشتري خود بپردازيد و آن را به فردا موكول نكنيد.
برآورد هزينه و تعيين قيمت يكي ديگر از مواردي است كه اگر بتوانيد با مشتري منصفانه رفتار كنيد و در اين زمينه هزينه هاي نجومي به مشتري نگوييد قطعاً همين مسئله موجب جذب مشتريان بيشتر برايتان خواهد شد و يك بازار كار كاملاً داغ در پيش رو خواهيد داشت دقت داشته باشيد كه بدين منظور شما مي توانيد فهرستي از افراد رقيب در اين زمينه تهيه كنيد و قيمت هايي كه آنان به مشتريان ارائه مي دهند شما اندكي از آن قيمت بكاهيد ؛ اما دقت داشته باشيد كمتر گفتن قيمت موجب كاهش كيفيت كار شما نشود، بلكه تنها هدف اصلي شما جذب مشتريان بيشتر با كيفيت كار عالي باشد.
البته دقت داشته باشيد به جز مواردي كه گفته شد شما به منظور كسب مشتريان بيشتر و همچنين دستيابي به سود بيشتر همواره مي ‌توانيد به سوي تبليغ كار خود برويد.
 در واقع استفاده از ثبت آگهي در انواع وبسايت ها و تبليغات باعث مي شود كه شما بتوانيد هم شهرت بيشتري را بدست آوريد و هم موجب كسب موفقيت و سود بيشتر و مشتريان بيشتر نيز برايتان خواهد شد. از جمله وب سايت ها ‌و برنامه‌ هايي كه مي ‌توانيد كار خود را در آن ها تبليغ كنيد مي ‌توان شيپور، ديوار، استاد كار، سنجاق، آچاره و غيره اشاره نمود.
با توجه به اينكه شغل فني نصب پكيج و تعمير آن در شمار شغل هاي حساس و تخصصي قرار دارد، يكي از بهترين شيوه ها جهت يادگيري اين مشاغل فني استفاده از كلاس هاي آموزشگاه هاي معتبر مي باشد تا خيلي خوب بتوانيد مهارت هاي لازم در اين گونه شغل‌ هاي فني به دست آوريد و همواره آن ها را به كار گيريد.
در حال حاضر در تمامي كشور يكسري آموزشگاه هايي وجود دارد كه دوره هاي مربوط به يادگيري نصب پكيج و تعمير آن را برگزار مي كنند، شما بايد گوش به زنگ باشيد تا بتوانيد به محض اطلاع رساني در اين گونه كلاس ها شركت كرده و مهارت لازم را به دست آوريد.
بهتر است بدانيد پس از كسب مهارت لازم و دريافت مدرك مربوطه مي‌توانيد كار خود را آغاز كنيد، اما ما به شما پيشنهاد مي كنيم پيش از اينكه به صورت رسمي كار خود را شروع كنيد تعدادي پكيج را به صورت رايگان نصب و تعمير نماييد ؛ چرا كه با انجام اين كار مي توانيد بر تجربه خود بيفزاييد و در ميان عموم اين سخن رد و بدل مي ‌شود كه فلان شخص مي تواند پكيج نصب كند يا حتي آن را تعمير نمايد.
اگر متمايل به نصب رايگان در در ابتداي كار خود نيستيد مي توانيد ميزان هزينه اندكي جهت نصب و تعمير پكيج از مشتري دريافت كنيد ؛ زماني كه شما اين كار را انجام مي دهيد اين عمل در ميان افراد دهان به دهان مي چرخد و باعث مي شود تا خيلي زود شما به يك شخص منصف و حرفه اي در در ميان همگان تبديل شويد و به كسب درآمد با استفاده از اين شغل فني بپردازيد.
تعميركار پكيج ابتدا دستگاه مربوطه را مورد بررسي قرار مي ‌دهد و با توجه به نياز آن متوجه مي شود كه بايد تعمير انجام شود يا اينكه پكيج كاملاً سرويس شود.
در صورتي كه پكيج به تعويض قطعات احتياج داشته باشد و يا تنها بايد آن را تعمير كند در اين صورت تعمير كار بايستي بيش از انجام هر كاري در رابطه با هزينه تعمير پكيج با مشتري صحبت ‌هاي لازم را انجام دهد و اگر مشتري شرايط موجود را پذيرفت مي توان به تعمير پرداخت ؛ اما اگر مشتري به انجام تعمير تمايل نشان نداد و يا پس از بازرسي پكيج سفارش را لغو نمود، در نتيجه براي هزينه كارشناسي مبلغي تعيين شده از سوي تعمير كار دريافت مي گردد.
به طور كلي پكيج به عنوان يك دستگاه كاملاً پر مصرف در ميان شناخته مي شود كه به طور معمول در همه فصل هاي سال مورد استفاده قرار مي گيرد ؛ مثلا در ماه‌ هاي گرم سال جهت توليد آب گرم و در فصل سرما جهت گرمايش رادياتور و شوفاژ و همچنين گرم نمودن فضا با استفاده از پكيج كاربرد دارد. بنابراين به كارگيري دائمي از پكيج همواره موجب مي گردد كه از ميزان عمر پكيج ديواري كاسته شود و هر آن احتمال دارد تا شما به يك سرويس دهي و تعمير پكيج از سوي تعمير كار احتياج پيدا كنيد.
در واقع وجود رسوبات و يكسري مواد معدني محلول در آب سبب مي گردد تا رسوبات در سيستم لوله كشي پكيج ايجاد شده و كم كم دستگاه پكيج ادامه فعاليت باز مي ماند. به منظور حفظ و نگهداري در دراز مدت از دستگاه پكيج بايستي به صورت دوره اي پكيج خود را سرويس نماييد.
اگر مي خواهيد بدانيد كه چه زماني بهتر است سرويس دهي پكيج انجام شود ؟ بايد دقت داشته باشيد كه هر گاه موارد زير اتفاق افتاد خيلي سريع از شخص تعمير كار بخواهيد تابه سرويس پكيج شما بپردازد اين علائم شامل موارد زير است :
- روشن نشدن پكيج به صورت انفجاري
- گرم نشدن آب مصرفي بهداشتي
- كاهش فشار آب گرم مصرفي
- گرم نشدن رادياتور
- كاهش و كوتاهي شعله اصلي پكيج.
در رابطه با سرويس دوره اي پكيج مي‌ توانيم بگوييم كه سرويس پكيج تقريباً با فاصله زماني ? ماهه و گاهي با تغيير يافتن فصول از تابستان به زمستان و بالعكس صورت مي پذيرد ؛ اما سرويس كامل پكيج بدين شكل است كه از طريق شخص تعمير كار متوجه مي شويد كه دستگاه شما نياز به سرويس كامل دارد ؛ زيرا سرويسكار تمام پكيج مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهد و آن را عيب يابي مي كند.
در اين شيوه همه اتصالات و قطعات موجود در پكيج تحت كنترل قرار مي گيرد، در صورتي كه نياز باشد سرويسكار از اسيد جهت برطرف سازي رسوبات موجود در مسير لوله ها استفاده مي كند. هنگامي كه قطعه اي در پكيج دچار مشكل فرسودگي يا شكستگي شده باشد خيلي زود بايد با يك قطعه نو جا به جا شود.
دقت داشته باشيد كه حتماً بايد تمامي اين فرايند به واسطه يك تعمير كار كاملاً خبره و متخصص به صورت ساليانه انجام گردد.

از جمله مراحلي كه بايستي حتماً به منظور سرويس دهي كامل پكيج ديواري به واسطه تعمير كار انجام دهيد عبارت است از :
- تنظيم شير گاز
- كنترل فشار آب
- كنترل گردش هواي پكيج
- كنترل دودكش ها
- هواگيري پكيج
- بررسي محور پمپ سير كولاتور
- بررسي حرارت پكيج
- رسوب زدايي پكيج

 

ترمووود در دكوراسيون داخلي

۴۰ بازديد

ترمووود در دكوراسيون داخلي 

ويژگي‌هاي ترمووود چيست؟

اين متريال رطوبت بسيار كمتري را نسبت به چوب معمولي دارد. در اين روش از هيچ ماده‌ي شيميايي استفاده نمي‌شود و طريقه توليد آن كاملاً طبيعي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا كاملاً سازگار با محيط زيست بوده و براي انسان هيچ ضرري نداشته باشد. استفاده از متريال‌هاي پلاستيكي و شيميايي قطعاً سازگار با محيط‌زيست و بدن انسان نيست. برخي از بيماري‌هاي موجود به دليل همين ناسازگاري بين متريال و انسان‌ها مي‌باشد. استفاده از ترموود مي‌تواند طبيعي بودن محيط خانه را به ارمغان آورد. 

چوب ترمووود داراي رطوبت بسيار پايين‌تري از چوب معمولي است و رطوبت آن حدود ?? درصد كمتر از چوب معمولي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازي آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنين در ترمو ووود امكان كپك زدن نيز وجود ندارد. مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و كپك زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان بسيار كاربردي باشد. اين متريال در برابر گرما و سرما نيز بسيار مقاوم مي‌باشد. همين مقاومت سبب استفاده از آن در جاهاي مختلف ساختمان شده است.

مي دانيم كه اغلب فلزات رساناي گرما هستند و به راحتي هواي گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال مي‌دهند در صورتي كه از چوب ترموود در نماي خارجي و يا موارد داخلي استفاده شود، گرما و سرما به ميزان كمتري به داخل محيط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌هاي زيادي براي متعادل سازي دماي خانه را دارند. با استفاده از ترمووود مي‌توانيد دماي محيط را متعادل‌تر سازيد.

طول عمر اين متريال نسبت به طول عمر ساير مواد بيشتر و بهتر است. شما مي‌توانيد از اين چوب به مدت طولاني استفاده كنيد و هزينه‌هاي اضافي براي تغيير متريال انجام ندهيد. اين متريال سبك بوده و وزن زيادي ندارد. همچنين ويژگي سازگاري آن با محيط زيست و قابل بازيافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محيط زيست توانايي بازيافت اين متريال را داشته باشد. 

ترموود در دكوراسيون داخلي

ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از ترمووود در دكوراسيون داخلي (اتاق پذيرايي)

يكي از فضاهايي كه در آن مي‌توان از ترمووود استفاده كرد اتاق پذيرايي است. ايده‌هاي مختلف و گوناگوني براي استفاده چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخي از دكوراسيون‌ها از ترمو وود براي دكور كردن قسمتي از سقف استفاده مي‌شود. وجود چوب در قسمتي از سقف پذيرايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و منحصر به فردي را در فضا ايجاد نمايد. استفاده از اين متريال در اتاق پذيرايي باعث مي‌شود تا حس طبيعي و طبيعت در فضا افزايش يابد.

ايده‌ي ديگري كه مي‌توان از ترموود در آن استفاده كرد، ديوار مي‌باشد. يعني شما مي‌توانيد يكي از ديوارها را به طور كلي با اين چوب پوشش دهيد. اين ديوار مي‌تواند ديوار پشتي مبلمان و يا تلويزيون باشد. سقف و ديوار اتاق پذيرايي از جمله موارد بسيار كاربردي در استفاده از اين متريال مي‌باشد.

كفپوش يكي ديگر از استفاده‌هاي ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش ايده‌اي عالي است كه مي‌توان از آن استفاده زيادي در دكوراسيون داخلي كرد. پوشش كف ساختمان از دغدغه‌هاي بسياري از افراد مي‌باشد. سراميك و يا پاركت داراي معايبي هستند كه نمي‌توان به راحتي از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاري كامل و مناسبي با بدن انسان ندارند. سراميك در فصل‌هاي سرد سال بسيار نامناسب بوده و سبب كاهش دماي ساختمان مي‌شود. همچنين باعث ايجاد مشكلات جسمي در بدن افراد مي‌گردد. در اين نوع ساختمان‌ها حتماً بايد از كفش و پاپوش در خانه استفاده كرد. 

پاركت نيز داراي معايب ديگري است. مقاومت پاركت به طور قابل قبولي نيست و سازگاري كاملي با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش مي‌تواند سلامتي و زيبايي را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از اين كفپوش دماي كف ساختمان هميشه متعادل بوده و مي‌توان به راحتي و بدون استفاده از كفش روي آن راه رفت. چوب سازگاري كامل با بدن انسان دارد و كمتر موجب ناراحتي‌هاي جسمي مي‌گردد.

بالكن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دكوراسيون داخلي

 بالكن، تراس و روف گاردن نيز از جمله موارد دكوراسيون داخلي هستند كه ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فضاي تراس مي‌تواند مانند محيطي باشد كه هر روز در آن اعضاي خانواده اقدام به استراحت و يا تفريح مي‌كنند. با استفاده از ترمووود در طراحي تراس و روف گاردن مي‌توانيد اوقات خوش و بهتري را بگذرانيد. مي‌توانيد آفتاب گيري و حمام آفتاب را در بالكن خود تجربه نماييد. به دليل سازگاري ترمووود با بدن افراد به راحتي مي‌توانيد بر روي آن نشسته و يا دراز بكشيد. در صورتي كه از بالكن به عنوان محل بازي كودكان استفاده مي‌نماييد، بدون هيچ نگراني مي‌توانيد آن‌ها را مشغول بازي ببينيد. البته بهتر است محافظ‌هاي لازم در اين مكان وجود داشته باشد.

 

چطور در موقعيت شرايط بحراني مثل بيماري كرونا درآمد خوب داشته باشيم و كسب و كار خود را حفظ كنيم ؟

۵۳ بازديد

سلام

شايد شما هم در اين وضعيت كشور كه كرونا همه جا را گرفته است و بيشتر شهرها قرنطينه هستند به فكر اين باشيد كه چطور درآمد كسب كنيد و از اين وضعيت استفاده كنيد تا كسب و كار شما افت نكند.

در اين مطلب قصد اين را نداريم كه موج سواري كنيم قصد داريم فقط در اين بحران كسب و كار خود را نجات دهيم پس با اين آموزش همراه باشيد.

 

چطور در موقعيت شرايط بحراني مثل بيماري كرونا درآمد خوب داشته باشيم و  كسب و كار خود را حفظ كنيم ؟

 

با ورود ويرويس كرونا به كشور ايران بسياري از كسب و كار ها تعطيل يا حداقل كسب درآمد آنها به حداقل رسيده است و اين امر كاملا طبيعي است چون جامعه به يك حالت اورژانسي درآمده است.

براي اينكه كسب و كارها در اين وضعيت خود را نجات دهند تنها راه چاره ي آنها اينترنت و فضاي مجازي است چرا كه مردم در خانه هستند ،

دانشگاه ها تعطيل است و دانشجويان در منزل هستند

مدرسه ها تعطيل است و دانش آموزان در خانه هستند

بسياري از ادارات تعطيل است و بيشتر سرپرست هاي خانواده ها در خانه ميمانند

و همينطور ميشود گفت بيش از 80? مردم بيشتر اوقات خود را در خانه ي خود سپري ميكنند مگر اينكه براي خريد هاي ضروري بيرون از منزل بروند كه در اين شرايط تنها سرگرمي و تنها ابزار خوب براي انجام دادن كارها ، اينترنت است.

مردم بيشتر و بيشتر از اينترنت استفاده ميكنند و مدت زمان خيلي بيشتري را در اينترنت صرف ميكنند شايد پنج شش برابر قبل ...

اين موقعيت به معني اين است كه خريد اينترنتي بيشتر اتفاق ميوفتد چون محصولات اينترنتي به افراد زيادي نمايش داده ميشود.

در اين زمان راه اندازي كوچكترين فروشگاه اينترنتي ميتواند شما را به يك برند در ذهن مخاطبين خود قرار دهد و نه تنها درا اين موقعيت حساس بلكه بعد از رد شدن اين موقعيت نيز كسب و كارتان رونق زيادي پيدا ميكند

راه اندازي فروشگاه اينترنتي كار سختي نيست ميتوانيد به شخصي كه تخصص لازم را دارد بسپاريد تا اين كارها را براي محصولات شما بصورت انلاين انجام دهد يا ميتوانيد دوره ي آموزش ساخت فروشگاه اينترنتي مشاهده كنيد و خودتان مسلط شويد كه گزينه ي دوم بسيار بسيار عالي تر است چون متخصص فروشگاه خودتان خودتان هستيد و هر زماني هر قسمتي را بخواهيد ميتوانيد كم و زياد كنيد و مديريت خوبي داشته باشيد و اين يعني فروش و موفقيت بيشتر

 

به راحتي آب خوردن ياد بگيريد كه چطور يك فروشگاه اينترنتي مثل ديجي كالا برپا كنيد و همه چيز بفروشيد.

 

 

شما به راحتي ميتوانيد از دوره هاي اموزشي ويديويي كه اين روزها بسيار زياد شده اند و كيفيت خوبي پيدا كرده اند استفاده كنيد.

هيچ چيز به اندازه ي يادگيري در اين مدت زماني كه در منزل قرنطينه هستيد ارزشمند و سودآور نيست پس يادگيري را متوقف نكنيد.

15_n7t0.png

ميتوانيد از اين دوره ي آموزشي شروع كنيد من استفاده كردم و نتيجه گرفته ام كه اكنون به شما با اطمينان كامل معرفي اش ميكنم .

 

براي دريافت اين دوره روي لينك زير كليك بفرماييد

 

دوره ي آموزش پروژه محور ساخت ديجيكالا به همراه اپ و سورس كامل

 

.

 

 

نحوه برخورد با لوازم خانگي هنگام فروش خانه

۴۴ بازديد

نحوه برخورد با لوازم خانگي هنگام فروش خانه

وقتي خانه‌تان را مي‌فروشيد، مسلم است كه پرتره‌هاي خانوادگي، تزئينات و اثاثيه را در كاميون متحرك قرار مي‌دهيد، اما در مورد وسايلتان چطور؟ آيا بايد يخچال و فر را با خود به خانه جديد ببريد؟ ماشين لباسشويي  كالا پايا و خشك كن چطور؟

https://kalapaya.com/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

از نظر فني، فروشندگان مي توانند با هر چيزي كه به طور دائم به ملك متصل نيست، از خانه خارج شوند. اما مراقب باشيد، حذف برخي از لوازم خانگي در فروش خانه مي‌تواند خريداران بالقوه را از كار بياندازد و در هنگام جابه‌جايي يك لايه دشواري اضافه كند.

 

هنگام بررسي اينكه آيا لوازم خود را برداريد يا بگذاريد، بايد در نظر بگيريد كه چه چيزي براي بازار شما "هنجار" در نظر گرفته مي شود و همچنين اينكه چگونه لوازم شما ممكن است بر بازارپذيري خانه شما تأثير بگذارد. براي كمك به شما در تصميم گيري، نقش لوازم خانگي در فروش خانه را بر اساس شرايط بازار، قيمت و وضعيت ملك بررسي مي كنيم. ما همچنين نحوه انتقال وسايل برقي خود را با خيال راحت به خانه بعدي خود پس از بسته شدن فروش پوشش خواهيم داد.

 منبع : فروشگاه كالا پايا    https://kalapaya.com/

 

نكات مهم براي كاهش خطر ابتلا به كرونا در محل كار

۴۳ بازديد

نكات مهم براي كاهش خطر ابتلا به كرونا در محل كار

 

خيلي از افراد پس از شيوع كرونا نوع كسب و كارشان را تغييراتي دادند. به طور مثال خيلي ها خدماتشان را آنلاين كردند و از انجام خدمات حضوري براي ديگران پرهيز كردند. اما خيلي از ما نمي توانيم كارمان را به صورت دوركاري انجام دهيم و در اين شرايط بحراني كرونا نيز ناچار به رفت و آمد به محل كار و ارتباطات با ديگران هستيم. انجام نكات و پروتكل هاي ياد شده در محل كار از ما در برابر كرونا محافظت مي كند.

بهتر است اگر شرايطش را داريد و مي توانيد به صورت دوركاري كار كنيد اين كار را انجام دهيد. با اين كار در امنيت خواهيد بود. بسياري از افرادي كه به كرونا مبتلا شده اند از همكاران و مشتريانشان اين ويروس را گرفته اند و مدتي بيمار بوده اند. البته كه با دقت زياد مي توان خطر ابتلا را بسيار كاهش داد.

همان طور كه مي دانيم ماسك زدن از مهم ترين موارد ياد شده در مجموعه پروتكل هاي بهداشتي مراقبت از كرونا است. هرگز بدون ماسك به محل كار خود نرويد. استفاده از ماسكهاي پزشكي ملت بلون دار در مدلهاي سه لايه اي و ماسك سه بعدي مي تواند خطر را از شما دور كند. هميشه در حين كار ماسك داشته باشيد و آن را برندرايد. خيلي از افراد پس از رسيدن به محل كارشان ماسك را بر مي دارند و خودشان را در معرض خطر قرار مي دهند. حتي همكاران نيز خود مي توانند براي شما خطرناك باشند. يك ناقل كافي است تا بتواند همه را مبتلا كند. پس بسيار مراقب باشيد.

بهتر است فاصله بيشتري از همكاران و مشتريان داشته باشيد. براي ايجاد فاصله با همكاران در صورت امكان ميزها و محل هاي كار را از يكديگر فاصله بدهيد. گذاشتن ميز ها رو به ديوار نيز باعث كاهش خطر مي شود.

اگر مشتريان حضوري داريد بهتر است بين شما و آن ها يك حائل وجود داشته باشد. طلق هاي پلاستيكي و شيشه مي توانند به عنوان اين حائل باشند و خطر را كاهش دهند. اين روزها در بسياري از ادارات و بانك ها اين فاصله برقرار شده است تا كارمندان در ايمني بيشتري باشند.

ساعت هاي متفاوتي براي صرف غذا داشته باشيد. بهتر است هر كس به تنهايي غذا بخورد. چرا كه در زمان غذا خوردن ناچار به برداشتن ماسك است. غذا خوردن در محيط كاري به صورت دسته جمعي و با فاصله كم خطر ابتلا را بسيار افزايش مي دهد.

به صورت مرتب ميز كار و وسايل خود را ضدعفوني كنيد. يك ضدعفوني كننده روي ميز بگذرايد و هر مدت يكبار از آن براي پاكسازي ميز كارتان استفاده كنيد.

سرويس هاي بهداشتي عمومي نيز يكي از محل هاي خطرناك هستند. در هنگام ورود و پس از اتمام كار شيرآلات و سطوحي كه با آن ها تماس پيدا مي كنيد را به خوبي ضدعفوني كنيد.

گردش هوا ايجاد كنيد. با باز گذاشتن پنجره و يا روشن كردن تهويه و يا باز گذاشتن در ايجاد جريان هوا كنيد. هواي راكد حتي اگر ماسك هم داشته باشيد بسيار خطرناك است و مي تواند بسيار خطرناك باشد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

۴۰ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.